ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 بهمن 1396     |     کد : 182297

رئیس جمهوری در سفر به دیار کریمان:‏

کرمان، استان پایلوت واگذاری اختیارات دولت به استانها می‌شود

رئیس جمهوری در پایان سفر به استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح دستاوردهای ممتاز سفر‌ش، گفت: دولت با قوت و همراه با مردم، مسیر سازندگی، احیاء و آبادانی همه استان‌های کشور را ادامه خواهد داد.

رئیس جمهوری در پایان سفر به استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح دستاوردهای ممتاز سفر‌ش، گفت: دولت با قوت و همراه با مردم، مسیر سازندگی، احیاء و آبادانی همه استان‌های کشور را ادامه خواهد داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در ابتدای نشست خبری، مردم استان کرمان را کریمان دیار و میهمان‌نوازان پرلطف و محبت توصیف و از استقبال گرم و پرشور مردم استان بویژه شهر سیرجان از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.
رئیس جمهوری بازدید و دیدار با مردم زلزله‌زده کوهبنان و راور را از دلایل سفر به استان کرمان دانست و گفت: وظیفه داشتیم در این سفر خدمت مردم زلزله‌زده استان برسم و از نزدیک سخنان و نیازهای آنها را بشنویم و در جریان خدماتی که به آنها انجام شده است قرار بگیریم.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در شهرستان‌های مختلف استان کرمان افتتاح شد و به واسطه افتتاح نیروگاه جدیدبیش از ۹۰۰ مگاوات به برق استان افزوده شد و این استان از این پس صادرکننده برق به شبکه سراسری تبدیل شده است.دکتر روحانی اضافه کرد در حوزه آب و کشاورزی هم بیش از ۱۷۰۰ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف به افتتاح رسید و اقدامات انجام شده نشاندهنده تلاش و همت مردان این سرزمین برای پیشرفت و توسعه است.همچنین عملیات اجرایی احداث راه‌آهن کرمان – سیرجان، آغاز شد که امیدواریم این طرح بسیار مهم تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد.
وی در ادامه با اشاره به بازدید از مناطق زلزله‌زده و دیدار و گفتگو با مردم این مناطق، گفت: در جریان این بازدید، در چهره همه کسانی که در این زلزله آسیب دیده بودند، صبر، اطمینان و امیدواری موج می‌زد. در این بازدید به مردم قول دادیم که اسکان دائمی آنها تا پایان تیرماه سال آینده نهایی شود.
رئیس جمهوری در پاسخ به سئوال دیگری در باره اقدامات دولت برای کاهش بروکراسی اداری و افزایش اختیارات استانداران، اظهار داشت: همه باید به اصلاح امور کشور امیدوار باشیم. در دولت یازدهم، ۴۰۰ مورد از مواردی که مجوز می‌خواست بر‌ای
‌کاهش بروکراسی حذف شد ولی هنوز بروکراسی‌های پرپیچ و خمی وجود دارد و لازم است مقابله با آن را با جدیت ادامه دهیم.دکتر روحانی تصریح کرد: کاهش بروکراسی اداری و انتقال برخی اختیارات از مرکز به استان‌ها یک ضرورت اساسی وکرمان به عنوان استان پایلوت انتخاب شده است. رئیس جمهوری در پاسخ به سئوالی مقابله با رقابت ناعادلانه بخش خصوصی با خصولتی‌ها، گفت: بر این اعتقاد هستم که باید به بخش خصوصی و غیر دولتی یاری کرد و از آنچه در اختیار بخش دولتی و خصولتی‌ها قرار دارد، بکاهیم و تأکید زیادی دارم تا دولتی‌ها، بنگاه‌های اقتصادی خود را به بخش غیردولتی واگذار کنند، ضمن اینکه در بخش نیروهای مسلح هم در ملاقات اخیر با مقام معظم رهبری، ایشان هم تأکید داشتند که این نیروها هم باید بنگاه‌های اقتصادی خود را واگذار کنند، بنابراین، امروز اتفاق نظری در این زمینه بین مسئولان وجود دارد و امیدوارم این حرکت شامل رسانه‌ها و بخش خصوصی هم بشود. دکتر روحانی در ادامه مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را مورد تأکید قرار داد و گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات به این معنا نیست که مردم پای صندوق‌ها آمده و گزینه‌ای را انتخاب کنند و پس از آن تا ۴ سال بعد همه امور را رها کنند. مردم حتماً باید نظرات و انتقادات خود را بیان کنند و در اداره امور کشور همکاری و مشارکت داشته باشند.
رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: به رغم وجود مشکلات معتقدم با اتحاد و امید می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم، همچنان که در ۴۰ سال گذشته از بسیاری از مشکلات عبور کرده و حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌ایم و در این زمینه نسبت به آینده امیدوار هستم.‌وی در پاسخ به سئوالی درباره لزوم شفافیت در مسائل اقتصادی، گفت: شفاف‌سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به وزارت اقتصادی و دارایی دستور دادم که از خزانه و هرکجا بودجه‌ای تخصیص می‌دهد، آن را اعلام کند تا مردم از آن خبردار شوند و جنب و جوشی که در فضای مجازی بعد از تقدیم لایحه مجلس ایجاد شد، برایم بسیار خوشحال‌کننده بود. روحانی افزود: این حق اولیه مردم است که بدانند مبالغ موجود در خزانه چگونه هزینه می‌شود، چرا که خزانه متعلق به مردم است و باید بدانند که پولشان به کدام دستگاه و استانی اختصاص می‌یابد.
رئیس جمهوری تصریح کرد: وجود شفافیت و موضوعات اقتصادی ضمن افزایش آگاهی مردم در جلوگیری از فساد و رانت، بسیار مؤثر است.
جلسه شورای اداری استان کرمان :
رئیس جمهوری پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان کرمان افتتاح طرح‌هایی با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان را در استان ‌افتخار آمیز
‌دانست و با تاکید بر این که باید با به کارگیری فناوری‌های نوین کشور را در مسیر توسعه و رونق قرار دهیم، گفت: باید همه منابع داخلی و خارجی را برای توسعه و رونق کشور به کار بگیریم.‌ روحانی‌با تشکر از همدلی و همکاری همه مسئولان استان کرمان، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که کشور با محدودیت‌هایی در زمینه منابع و امکانات مواجه‌است و برای غلبه بر این محدودیت‌ها باید همه همدل در کنار هم همکاری کنیم. هیچ راه دیگری جز همکاری و هماهنگی همه نهادها و مردم در مسیر سازندگی کشور وجود ندارد.
وی خاطر نشان کرد: منابع و امکانات دولت به تنهایی برای دستیابی به پیشرفت مطلوب کافی نیست و همه ایرانیان داخل و خارج کشور و بخش دولتی و خصوصی باید از همه توان کشور و از همه منابع قابل استفاده جهانی برای پیشرفت استفاده کنیم و نباید صرفاً به منابع داخلی کشور اکتفا شود. رئیس جمهوری گفت: اگر همه منابع کشور را بسیج کنیم، حتی برای پروژه‌های آماده اجرای بخش نفت، گاز و پتروشیمی کشور که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار است ، کافی نیست و لذا باید از منابع صندوق‌ها و بانک‌های بین‌المللی و همه امکانات دیگری که در جهان وجود دارد به ویژه از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنیم.
‌روحانی با بیان اینکه «نمی‌شود با بروکراسی سنگین و پیچیده به روند مطلوب پیشرفت دست‌یافت»، اظهارداشت: در دنیای امروز باید از همه ظرفیت‌های ارتباطات و فناوری‌های نوین استفاده کنیم تا به بالاترین سطح ممکن از ارتباط با دنیا دست یابیم چرا که در منطقه و دنیا رقبای زیادی برای جذب سرمایه داریم.
رئیس‌جمهوری افزود: نمی‌شود و نمی‌توانیم خودمان را از فناوری‌های روز محروم کنیم و در دنیای ارتباطات عقب بمانیم. آرزوی اصلی امام راحل، مقام معظم رهبری، مسئولین کشور و مردم ما پیشرفت ایران است و عزت کشور در سایه پیشرفت و دستیابی به خودکفایی بیشتر است.
رئیس جمهور‌ی به موضوع بافت‌های فرسوده اشاره کرد و اظهارداشت: باید بافت‌های فرسوده بازسازی‌و مردم از خانه‌های نو و مقاوم بهره‌مند شوند تا علاوه بر مزایای دیگر این خانه‌ها، در برابر زلزله هم ایمنی بیشتری داشته باشند. دولت‌ بر‌ای بازسازی بافت‌های فرسوده اقداماتی را آغاز خواهد کرد که جزئیات آن به زودی اعلام می شود‌.
روحانی اضافه کرد: یکی از این طرح‌ها آن است که اگر دولت یا نهادهای دیگر مثل شهرداری‌ها، ‌زمینی در اختیار دارند، آن را به توسعه‌گرها واگذار کنند تا دو برابر نیاز مناطق فرسوده هدف در آنها مسکن ساخته شود و بعد با واگذاری منزل مسکونی فرسوده و زمین آن به جای پول افراد بتوانند این خانه‌های ساخته شده را رایگان در اختیار بگیرند.
دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ‌تداوم اجرای اقتصاد مقاومتی کمیته‌ای با حضور استانداران تشکیل خواهد شد تا ببینیم چه اختیاراتی می‌تواند از مرکز به استان‌ها منتقل شود تا در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای آنها تسریع به عمل آید.
رئیس جمهوری در ادامه سخنان خود با عذرخواهی از مردم شهرستان‌هایی که وی نمی‌تواند از نزدیک با آنان دیدار کند و سخن بگوید، تصریح کرد: همه مردم بدانند که همه تلاش و فکر ما این است که به کشور خدمت کنیم.در این مراسم ۱۳پروژه مربوط به توسعه و ارتقای بهره‌وری صنایع مس سرچشمه در رفسنجان، از طریق ویدیو کنفرانس، به طور همزمان‌افتتاح شد.
حضور در جمع مردم روستای زلزله زده گورک
رئیس جمهوری در ادامه سفر به استان کرمان، صبح جمعه با حضور در روستای زلزله زده گورک از توابع شهرستان راور، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این روستا و گفتگویی صمیمی با مردم این منطقه ،
‌از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم زلزله زده استان کرمان قرار گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با حضور در تعدادی از چادر و کانکس‌هایی که برای اسکان موقت اهالی زلزله زده استقرار یافته بود‌، ‌از نزدیک با ایشان به گفتگو پرداخت و در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گرفت.
رئیس جمهوری سپس با حضور در اجتماع اهالی روستا، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر گفت: در فاصله‌ای که از خانه‌های تخریب شده و چادرها و کانکس‌هایی که برای اسکان موقت ایجاد شده، بازدید می‌کردم، مردم صبورانه و در فضایی بسیار صمیمی، مشکلات خود را در میان گذاشتند. خواست اصلی مردم ساخت مسکن دائمی است.دکتر روحانی با اشاره به بازدید خود از واحدهایی که بازسازی آنها آغاز شده است، تصریح کرد: در جریان این بازدید از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قول گرفتیم که در مناطق زلزله زده راور و کوهبنان، بازسازی‌ها به سرعت انجام شود و تا پایان تیر سال آینده هیچ کس نباشد که خانه دائمی خود را تحویل نگرفته باشد. از آقای تابش می‌خواهم که اگر مشکلی در مسیر بازسازی‌ها پیش آمد، ابتدا از طریق استاندار و رئیس جمهوری، موضوع را پیگیری کنند، چرا که دولت را موظف می‌دانم امکان اقامت مردم در خانه‌های دائمی را در اسرع وقت به انجام برساند تا مردم به زندگی عادی خودشان بازگردند.
آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه ای استان
رئیس جمهوری در مراسم افتتاح و آغاز همزمان عملیات اجرایی طرح‌های توسعه ای استان کرمان هم حفظ و تقویت وحدت و روحیه امید و نشاط در جامعه را ضروری خواند و با تاکید براین که هیچکس در این دنیا جز خودمان دلسوز ما نیست، اظهارداشت: این افتخار آمیز و لذت بخش است که ایران اسلامی در تولید محصولاتی همانند مثل آهن اسفنجی اول باشد.وی گفت : باید قدم به قدم در بخش‌های مختلف توسعه و پیشرفت را ادامه دهیم چرا که سراسر ایران نور و امید است و در چنین فضایی نباید از ناامیدی و یاس سخن گفته شود.
رئیس جمهوری وضع اقتصادی ایران را در بخش‌های مختلف سرشار از روحیه امید، فعالیت و حرکت رو به جلو دانست و گفت: امروز در مسیر رشد تعالی هستیم و باید مشکلات را به دست خودمان حل کنیم و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش مضاعف مسیرمان را در مسیر درست انقلاب و اسلام با قوت طی کنیم.وی برخورداری از رتبه نخست در بخش‌های مختلف علمی و صنعتی در منطقه و جهان را لذت‌بخش و افتخارانگیز دانست و گفت: امروز ایران در سطح دنیا بالاترین تولیدکننده آهن اسفنجی است و از لحاظ ذخایر ارزی و طلا در دنیا کشورمان بالاتر از ۱۵۰ کشور جهان قرار دارد.
همچنین در بسیاری از محصولات خودکفا هستیم که همه اینها باعث افتخار و غرور است.‌روحانی با بیان اینکه سراسر ایران در مسیر حرکت و تعالی قرار دارد و ملت ایران سرشار از روحیه امید هستند، گفت: به رغم برخورداری از نعمت‌های مادی و معنوی چرا باید در گوشه و کنار از یأس و ناامیدی و سیاه‌نمایی حرف زده شود؟ کشورمان سرشار از نعمت‌های مادی بوده و معنویت در میان اقشار مردم موج می‌زند.
رئیس جمهوری با تأکید بر این که هیچ‌کس در دنیا جز خودمان، دلسوزمان نیست، اظهار داشت: در ۸ سال جنگ تحمیلی، هیچ کسی در دنیا به کمک ما نیامد و خودمان روی پای خود ایستادیم و دفاع کردیم و پیروز شدیم و امروز هم در دنیا کسی به دنبال حل مشکلات ما نیست، بنابراین باید مشکلات‌ را با دست خودمان حل و فصل کنیم.وی تأکید کرد: باید گام به گام در بخش‌های مختلف راه توسعه و پیشرفت را بپیماییم.
‌روحانی خاطر نشان کرد: به رغم فعالیت‌های گسترده‌ای که در سراسر کشور انجام می‌شود، چه بسا ممکن است یک دستگاه دولتی نقص و اشکال داشته باشد که البته کسی منکر آن نیست، اما همه باید دست به دست هم دهیم. دولت صرفاً دستگاه خاصی نیست، بلکه همه ملت ایران را شامل می‌شود و همه باید برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات تلاش کنیم.رئیس جمهوری با بیان این که مردم اگر انتقادی دارند، باید نظرات خود را به صراحت اعلام کنند، گفت: کشور ما از نظام اسلامی برخوردار و از شرایط دیکتاتوری برخی کشورهای جهان به دور است . مردم کشورمان می‌توانند آزادانه سخنان و انتقادات خود را مطرح کننده و برای رفع مشکلات راهکار نشان دهند.‌روحانی با تأکید بر این که نباید داشته‌ها و توانمندی‌های خود را کوچک بشماریم، اظهار داشت: پس از برجام تولید نفت کشورمان چندین برابر افزایش یافت و صادرات نفت و میعانات نسبت به قبل از برجام سه برابر شد. همچنین قبل از برجام حتی یک دلار هم نمی‌توانستیم اعتبار جذب کنیم، اما امروز ۳۰ میلیارد دلار اعتبار داریم و در بخش‌های مختلف از جمله برای مجتمع گل گهر گشایش‌های فراوانی ایجاد کرده است، لذا نباید کارهای مهم خود را کوچک شمرده و منکر کارهای بزرگ شویم.
وی خاطر نشان کرد: ریسک اعتباری ایران پس از حوادث اخیر یک درجه در دنیا بهتر شده است. همچنان که ریسک کشورمان قبل از برجام در رتبه ۷ قرار داشت امسال ۵ شده است و این رقم را کشورهای صنعتی دنیا آن را اعلام کردند. دکتر روحانی همچنین با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امیدوارم عید سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر همگان مبارک باشد و روز ۲۲ بهمن به کوری چشم دشمنان به خیابان‌های سراسر کشور بیاییم و پشتیبانی خود را از مسیر انقلاب اسلامی، امام راحل و اسلام تجدید کنیم.
رئیس جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: در هر پروژه‌ای که ایران افتتاح می‌شود، همواره در ذهن و جانم از آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی یاد می‌کنم با این مرد بزرگ از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آشنایی داشتم و بعد از انقلاب هم سالیان بسیار طولانی در مجلس ، مجمع تشخیص مصلحت ، مجلس خبرگان و در دوران جنگ در کنارشان بودم.
دکتر روحانی گفت: یکی از آرزوهای آیت‌الله‌هاشمی، شکوفایی ایران بود و در هر کجای کشورمان که آبادانی، نشاط و سرسبزی بوجود می‌آمد با همه وجود برانگیخته می‌شد و به طراوت ایران عشق می‌ورزید. ایشان به مسأله آب در کشور و آبادانی روستاها و شکوفایی صنعت ایران اهمیت زیادی قایل بود و همه وجودش عشق به ایران و اسلام بود.
‌دراجتماع بزرگ مردم سیرجان
رئیس جمهوری روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردم سیرجان هم، با بیان این که بدون حضور، رای و انتقاد مردم نمی توانیم مسیر پیشرفت و سعادت را طی کنیم، تاکید کرد: مردم ایران برای دفاع از استقلال، امنیت ملی، حاکمیت و پیشرفت کشورشان و مقاومت در برابر دشمنانشان، از هر روز دیگر آماده تر هستند.
روحانی مردم استان کرمان را مردمی دلاور، انقلابی و ایثارگر برشمرد و اظهارداشت: افتخار
می‌کنیم که تنها انقلابی را به ثمر رساندیم که هیچ ابرقدرتی حامی این انقلاب نبود وخود مردم به تنهایی با اتحاد، ایثار و فداکاریشان در برابر رژیم تا دندان مسلحی ایستادند که همه ابرقدرت‌ها از آن رژیم حمایت می کردند.
رئیس جمهوری تصریح کرد: مردم با دست خالی و ایثارگری خود، نظام دیکتاتوری را سرنگون کردند و برای اولین بار در تاریخ زندگیشان، پای صندوق رای حقیقی و واقعی حضور یافتند. هنوز دو ماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود که امام مردم را پای صندوق رای دعوت کرد. در تاریخ انقلابهای دنیا نمونه ای را پیدا نمی کنید در کمتر از ۲ ماه پس از پیروزی انقلاب، مردم برای انتخاب نوع نظام سیاسی پای صندوق رای آمده باشند.
وی ادامه داد: این شما مردم هستید که در کنار دولت، پیشرفت ایران بزرگ را مقدور می کنید. بدون حضور، رأی و نظر و حتی بدون انتقاد مردم،
نمی‌توانیم مسیر پیشرفت و سعادت را بپیماییم. امروز اگر به منطقه و اطراف نگاه کنیم، به عراق، سوریه، لبنان، لیبی، مصر، افغانستان و پاکستان نگاه کنید، کجا از ایران امن تر است. این امنیت را شما مردم و با اتحاد و ایستادگی خود در کنار نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی، ایجاد کرده اید.
دکتر روحانی گفت: هر گروهکی می‌خواهد از هر طرف کشور به داخل نفوذ و ناامنی ایجاد کند، مردم بیدار و هوشیار در مرزها و اقصی نقاط ایران با همکاری نیروهای فداکار امنیتی ، نظامی و انتظامی از کشور حفاظت و حراست می کنند.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه «در واشنگتن کسی فکر نکند می تواند برای ملت بزرگ ایران تصمیم بگیرد»، اظهارداشت: مردم ایران ، جنایات شما را در طول تاریخ دیده اند.
مردم ساواک و شکنجه‌های ساواکی را که به دست شما بنیاد نهاده شد، فراموش نکرده اند، مردم تجاوزات شما را به منطقه از یاد نبرده اند. شما به افغانستان و عراق تجاوز کردید و به داعش کمک می کنید و شما هستید که می خواهید در این منطقه امنیت نباشد.
روحانی اظهار داشت: شما امروز در واشنگتن به فکر مردم ایران افتاده و برای مردم ایران دلسوزی می کنید؟ اگر راست می گویید اموال مردم را که غارت کرده اید، پس دهید. شما سالها مردم ایران را در تحریم نگاه داشتید. تحریم شما به نفع مردم بود یا به ضرر مردم؟ شما حتی دارو را هم بر روی مردم ایران تحریم و اموال مردم را هم چپاول کردید، آیا شما می توانید بگویید دلسوز مردم ایران هستید؟! آیا شمایی که در برابر مردم مسلمان ما ایستاده و آنها را تروریست می‌دانید، می‌توانید حامی ملت ایران باشید؟
رئیس جمهوری با اشاره به تجاوز رژیم بعثی صدام به کشورمان خطاب به مدعیان دلسوزی برای ملت ایران، اظهار داشت: آن روزی که متجاوزان بعثی به کشورمان حمله کرده و از سلاح شیمیایی استفاده کردند و مردم بی‌دفاع ایران را مورد تاخت و تاز وحشیانه قرار دادند، هیچ کدام از شما به فکر ملت ایران نبودید و این خود ملت ایران بود که با ایثارگری، متجاوزان را از سرزمین ایران بیرون کرد.
امروز هم ملت ایران، برای استقلال، حاکمیت ملی، امنیت، پیشرفت و استقامت در برابر دشمنان خود از هر روز دیگری آماده‌تر است.رئیس جمهوری با بیان این که در سال گذشته مردم استان در کنار مسئولین اجرایی یکی رکورد تاریخی برای اشتغال ایجاد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: سال گذشته ۴۶ هزار اشتغال در استان کرمان ایجاد شد که در تاریخ استان بی‌سابقه است و این نشانه سختکوشی، فداکاری و ایثارگری مردم استان است.
وی در ادامه به آغاز اختصاص بودجه اشتغال روستایی در استان و سراسر کشور از امروز –دیروز-اشاره کرد و گفت: در این زمینه برای استان کرمان، ۳۸۳ میلیارد تومان بودجه مقرر شده است و ۶ طرح اشتغال روستایی آغاز شد.
دکتر روحانی در ادامه مسئولین استانی را به گسترش فضای مجازی و توسعه بیش از پیش مناطق تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه توصیه کرد و گفت: برای این منظور ۹۰ میلیون تومان تخصیص داده شده تا مردم بتوانند به راحتی برای ارتباطات و اشتغال از آن استفاده کنند.
رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان در زمینه فضای مجازی سرمایه‌‌گذاری شده است و در ماه‌های آینده۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد. و ی تصریح کرد: همه با اتحاد، وحدت و امیدواری به سمت ایران سرافراز و کرمان سربلند پیش خواهیم رفت و دولت به عنوان خادم مردم برای اجرای طرح‌ها و آبادانی کشور تلاش خواهد کرد.


نوشته شده در   شنبه 14 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode