ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 بهمن 1396     |     کد : 182285

امام جمعه مرند:

مردم ایران پاسخ دشمنان را در 22 بهمن می دهند

حجت الاسلام علی نعمت زاده، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند با اشاره به ضرورت بازنگری به گذشته انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تفکر حسینی و یزیدی در هر زمان وجود دارد ما نیز باید با اعمال مان نشان دهیم که با کدام طرف هستیم.

 حجت الاسلام علی نعمت زاده، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند با اشاره به ضرورت بازنگری به گذشته انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تفکر حسینی و یزیدی در هر زمان وجود دارد ما نیز باید با اعمال مان نشان دهیم که با کدام طرف هستیم.
امام جمعه مرند اظهار کرد: نهضت عظیم انقلاب اسلامی ایران، امتحان بزرگی بود که تمام مردم ایران در این آزمون، سربلند بیرون آمدند و تمام اقوام و اقشار کشور، رهبری امام خمینی (ره) را با جان و دل پذیرفتند و به پیروزی رسیدند.
حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به ضرورت شکر نعمت انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز یکی از اهداف بزرگ دشمنان، بمباران عظیم رسانه ای و اطلاعاتی و القای یأس علیه انقلاب اسلامی و مایوس کردن مردم نسبت به مردم سالاری دینی است.
امام جمعه مرند انقلاب اسلامی ایران را شبیه به معجزه دانست و گفت: تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر دنیا با گذشت 39 سال از پیروزی آن، قابل توجه است، شخصیتی مانند سید حسن نصرالله مولود انقلاب اسلامی است که رژیم صهیونیستی نیز به صداقت آن اعتراف دارد.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت چهار دهه، همچنان استوار است و مردم در تمام انتخابات، حضور باشکوهی دارند و در 22 بهمن نیز پاسخ یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد.
امام جمعه مرند با بیان اینکه نسل جوان باید گذشته انقلاب اسلامی را بررسی کنند، تاکید کرد: تنها یک روز پس از 22 بهمن سال 1357، دشمن جنگ داخلی را علیه ایران آغاز کرد، موثرترین و کارآمدترین نیروهای انقلاب اسلامی را ترور کردند و هشت سال جنگ را علیه ایران تحمیل کردند تا حرکت انقلاب را متوقف کنند.
وی همچنین پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: جمعیت ایران در پیش از انقلاب، 33 میلیون نفر بود که 6 میلیون بشکه نفت صادر می شد و آن وضع را داشتیم، اما امروز با 80 میلیون نفر جمعیت، صادرات نفت به حدود 2 میلیون بشکه رسیده است که به رغم کاهش صادرات نفت و افزایش جمعیت، امروز شاهد پیشرفت علمی و فناوری در کشور هستیم.
حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با وجود افزایش تحریم ها و مشکلات پیش روی نظام و تداوم دشمنی استکبار، روز به روز پیشرفت کرد، افزود: در زمینه صنایع، شاهد تولید و مونتاژ وسایل سنگین صنعتی و کشاورزی هستیم، در صنایع نظامی هم که فرزندان انقلابی به چنان موفقیتی رسیده اند که دشمنان حیرت زده شده اند.
وی با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی گفت: به محض ورود امام خمینی (ره) به ایران که همچنان ارتش و گارد جاویدان وجود داشت، نیروی هوایی به حضور امام خمینی (ره) شرفیاب شدند که کمر آمریکا را شکست و پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید.
امام جمعه مرند با تقدیر از هوشیاری نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح سپر بلا هستند، اگر آن ها در مرزها و خارج از مرزها امنیت را برای مردم ایجاد نکنند، ما امروز در آرامش نبودیم.


نوشته شده در   جمعه 13 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode