ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 27 فروردين 1390     |     کد : 18125

سفر قريب‌الوقوع رئيس جمهور به آذربايجان شرقي

استاندار آذربايجان شرقي گفت: با توجه به اتمام دور سوم سفرهاي استاني پيش‌بيني مى‌شود آذربايجان ‌شرقي در آينده نزديك ميزبان رئيس جمهور باشد.

 استاندار آذربايجان شرقي گفت: با توجه به اتمام دور سوم سفرهاي استاني پيش‌بيني مى‌شود آذربايجان ‌شرقي در آينده نزديك ميزبان رئيس جمهور باشد.

احمد عليرضا‌بيگي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از برنامه‌ريزي مسئولان استان آذربايجان شرقي براي ميزباني از رئيس جمهور و افتتاح پروژه‌هاي متعدد در زمان اين سفر خبر داد.
وي با اشاره به آغاز دور چهارم سفر رئيس جمهور در آينده نزديك اظهار داشت: با توجه به اتمام دور سوم سفرهاي استاني رياست جمهوري و برنامه سفري اين دوره به نظر مي‌رسد آذربايجان شرقي جزو نخستين استان‌هاي كشور در دور چهارم سفر رياست جمهوري باشد.
استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به برنامه‌ريزي مسئولان استاني براي افتتاح پروژه‌هاي متعدد عمراني در زمان سفر رياست جمهوري گفت: افتتاح برج بلور، افتتاح تونل‌هاي شبلي ـ آزادراه تبريز ـ زنجان و آبگيري سد شهيد مدني از جمله پروژه‌هايي است كه در جريان سفر رياست جمهوري آماده بهره‌برداري خواهد بود.
بيگي همچنين خاطر نشان كرد: افتتاح همزمان نزديك به 9 هزار واحد مسكن مهر در 58 شهر استان در آينده نزديك انجام خواهد شد و در اين ميان كارهاي مقدماتي و رفع مشكلات بايد به صورت جدي مورد توجه باشد.
استاندار آذربايجان شرقي با تقدير از عملكرد مسئولان بخش‌هاي اجرايي استان گفت: كارنامه عملكرد مديران استاني در سفر چهارم درخشان است كه نمونه بارز آن در مسكن مهر متجلي شده و كارگاه بزرگي از سازندگي در استان به وجود آمده است.
بيگي به وجود آمدن برخي مشكلات درون‌استاني را در راستاي اين پروژه‌هاي بزرگ غيرمحتمل ندانست و گفت: در اين راستا با هماهنگي مي‌توان به مشكلات فائق شد و بر همين اساس مسئولان ارشد استاني عنايتي خاص دارند.
استاندار آذربايجان شرقي با مقايسه كارهاي بزرگ انجام شده در دولت نهم و دهم با دولت‌هاي قبلي گفت: اقدامات بزرگي كه در عرصه سازندگي و عمراني و نيز كارهاي بزرگ اقتصادي در كشور انجام شده در دولت‌هاي قبلي سابقه نداشته است.
بيگي تصريح كرد: سفرهاي شهرستاني و ديدارهاي مردمي هم در ادامه مشي دولت و آرمان انقلاب است و ما عقيده داريم كه بين مردم و مسؤلان نبايد هيچ حد و مرزي باشد.
وي با بيان اينكه دولت احمدي‌نژاد كارهاي بزرگي را به نتيجه رسانده است گفت: قصد ما زير سوال بردن خدمات دولت‌هاي قبل نيست اما واقعيت اين است كه اين دولت‌ها به خاطر عدم تمسك به گفتمان انقلاب از انجام بسياري از كارهاي بزرگ عاجز بودند.
وي افزود: احمدي‌نژاد فرد گمنامي بود كه به خاطر پايبندي به آموزه‌هاي ديني توانست اعتماد مردم را جلب كند و كساني را كه فكر مي‌كردند صاحب كشور و انقلاب هستند كنار بزند.


نوشته شده در   شنبه 27 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode