ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 فروردين 1390     |     کد : 18115

90 سال توسعه اقتصادي كشور در مسير اشتغال‌زايي است‌

استاندار آذربايجان ‌شرقي سال 90 را سال تلاش براي توسعه اقتصادي كشور به ويژه در مسير اشتغال‌زايي برشمرد.

استاندار آذربايجان ‌شرقي سال 90 را سال تلاش براي توسعه اقتصادي كشور به ويژه در مسير اشتغال‌زايي برشمرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، احمد عليرضا‌بيگي در جمع خانواده‌هاي شاهد و ايثارگران شهداي هشت سال دفاع مقدس را نماد ايثار، پايداري ملت ايران ذكر كرد و اظهار داشت: شهدا انسان‌هاي وارسته‌اي بودند كه بدون توجه به تعلقات مادي و دنيوي با ايثار جان خود انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي مقدس امام راحل را در يادها زنده نگه كردند.
وي بزرگ‌ترين رسالت خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگران را زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و مقاومت در جامعه و انتقال سيره و زندگي سرتاسر خاطره و ايثارگري را به نسل جوان امروز ذكر كرد و افزود: اگر در اين راه موفق شويم، قطعاً توطئه‌هاي دشمنان نخواهد توانست خدشه‌اي در اهداف والاي انقلاب ايجاد كند.
استاندار آذربايجان‌شرقي تأكيد كرد: امروز دشمن همصدا با مزدوران داخلي خود سعي دارد با فرافكني اهداف و تأثيرگذاري طرح هدفمندي يارانه‌ها را زيرسؤال ببرد كه در اين راه هم موفق نشد.
وي هدفمندي يارانه‌ها را يكي از افتخارات ارزشمند دولت دهم در توزيع عادلانه امكانات و خدمات دولت به آحاد مختلف مردم و جلوگيري از رانتخواري عده‌اي اقليت عنوان كرد.
وي افزود: اقدام شجاعانه دولت در اين خصوص باعث رشد اقتصادي و توزيع متوازن ثروت و در نهايت كمك به توسعه كشور را سبب مي‌شود.
استاندار همچنين اجراي موفقيت‌آميز اين طرح را موجب اقتدار نظام در دنيا اعلام كرد.
وي سال 90 را سال تلاش براي توسعه اقتصادي كشور به خصوص در مسير اشتغالزايي برشمرد و افزود: با تدابير ويژه دولت در سال جديد شاهد تحولي عظيم در حوزه اقتصادي كشور خواهيم بود.
بيگي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را بزرگ‌ترين شاخصه اجراي عدالت در كشور توصيف كرد و گفت: دولت‌هاي گذشته نيز ضرورت اجراي اين طرح را احساس كرده بودند اما به دليل عدم اشراف بر موضوع و عدم آشنايي با خواسته‌هاي مردم موفق به اجراي آن نشدند.
بيگي اجراي اين طرح را گام نخست در توسعه و شكوفايي اقتصاد كشور دانست و اظهار داشت: اميدواريم با اجراي اين قانون، ثروت‌هاي ملي به صورت عادلانه بين مردم تقسيم شود.
وي با اشاره به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها افزود: هدف اصلي دولت از اجراي اين قانون توزيع عادلانه امكانات در مناطق كمتر توسعه يافته و توازن امكانات در مناطق مختلف كشور است.
بيگي گفت: روستائيان سهم ويژه‌اي از اعتبارات دولتي دارند و اجراي اين قانون مي‌تواند دولت را در ايفاي حقوق اين قشر از جامعه ياري كند.
وي افزود: اجراي مثبت اين قانون و همكاري صميمانه مردم با دولت نشان از علاقمندي مردم به اجراي واقعي عدالت در جامعه است.


نوشته شده در   جمعه 26 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode