ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1396     |     کد : 180806

وزير دفاع عراق: پشتيباني بي دريغ ايران را در برقراري امنيت کشورم فراموش نخواهيم کرد

وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در گفتگوي تلفني با وزير دفاع جمهوري عراق آخرين تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي را بررسي و بر همکاري و تلاش بيشتر براي نابودي کامل تروريست‌ها تاکيد کرد.

وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در گفتگوي تلفني با وزير دفاع جمهوري عراق آخرين تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي را بررسي و بر همکاري و تلاش بيشتر براي نابودي کامل تروريست‌ها تاکيد کرد.
به گزارش روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتيپ امير حاتمي در اين گفتگو، آزادسازي شهر القائم عراق و پيروزي‌هاي اخير ميداني را به وزير دفاع و ملت عراق تبريک گفت و اظهار اميدواري کرد كه به زودي امنيت در سراسر کشور عراق برقرار شود.وي با بيان اين که کاري که ارتش و مردم عراق انجام دادند در تاريخ مبارزات منطقه ثبت و ضبط خواهد شد، افزود: آمادگي خود را براي کمک به بازسازي عراق با بهره‌گيري از تمام ظرفيت‌ها اعلام مي کنيم و شرايط لازم براي همکاري براساس تفاهمنامه‌اي که در سفر جنابعالي به تهران امضا شد، کاملا مهياست. امير سرتيپ حاتمي با اشاره به فرارسيدن ايام اربعين حسيني، از تلاش وافر وزير دفاع و همه فرماندهان عراقي براي برقراري امنيت مراسم اربعين حسيني (ع) تشکر و قدرداني کرد.وزير دفاع عراق هم در اين گفتگوي تلفني با تبريک انتصاب امير حاتمي به عنوان وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران، اظهار اميدواري کرد در اين دوره شاهد توسعه همکاري‌هاي دفاعي بين دو کشور ايران و عراق باشيم. سرلشکر عرفان محمود الحيالي، پيروزي ارتش عراق بر تروريست‌هاي تکفيري را پيروزي همه ملت‌هاي منطقه دانست و تصريح کرد: اين گروه‌هاي تروريستي موجب بي ثباتي و ناامني در منطقه شدند و اميدواريم در آينده شاهد ريشه کن شدن اين تروريست‌ها به طور کامل باشيم.وي اظهار داشت: حمايت‌ها و پشتيباني‌هاي بي دريغ جمهوري اسلامي ايران در برقراري امنيت و ثبات در عراق و منطقه را هيچگاه فراموش نخواهيم کرد.
وزير دفاع عراق در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ايام پياده روي اربعين حسيني تاکيد کرد: به همه فرماندهان دستور داده ام که نهايت سعي و تلاش خود را براي برقراري امنيت زائرين به بهترين نحو به کار گيرند.سرلشکر الحيالي در پايان از امير سرتيپ حاتمي براي سفر به عراق دعوت کرد.


 


نوشته شده در   سه شنبه 16 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode