ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 فروردين 1390     |     کد : 17998

آذربايجان شرقي مقام نخست توزيع مكانيزاسيون كشور را دارد

دبير شركت‌هاي توزيع و پخش آذربايجان شرقي گفت: آذربايجان شرقي با داشتن شبكه توزيع مويرگي، مقام نخست توزيع مكانيزاسيون كشور را دارد.

دبير شركت‌هاي توزيع و پخش آذربايجان شرقي گفت: آذربايجان شرقي با داشتن شبكه توزيع مويرگي، مقام نخست توزيع مكانيزاسيون كشور را دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، قاسم بگلو ظهر امروز در نشست انجمن صنفي كارفرمايي توزيع‌كنندگان آذربايجان شرقي با استاندار آذربايجان شرقي و مسئولان ارشد استان بر فعاليت گسترده اين شركت‌ها در امر توزيع تاكيد كرد.
دبير شركت‌هاي توزيع و پخش آذربايجان شرقي با اشاره به توسعه فعاليت‌هاي اين شركت‌ها در آذربايجان شرقي گفت: توسعه اين شركت‌ها از 20 شركت آغاز شده و در حال حاضر نزديك به 200شركت است.
وي، بر مكانيزاسيون توزيع در شركت‌هاي پخش استان تاكيد كرد و اظهار داشت: آذربايجان شرقي مقام اول توزيع در كشور را دارد.
علي ايماني، نماينده انجمن توزيع كنندگان استان نيز در اين جلسه با انتقاد از نوع توجه به شركت‌هاي توزيع استان اظهار داشت: تلقي از اين شركت‌ها در جامعه به عنوان دلالان و واسطه‌گران است در حاليكه فعاليت اين شركت‌ها متفاوت با دلالي است.
وي گفت: شركت‌هاي توزيع و پخش در مراحل حساس از جمله هدفمندي يارانه‌ها در خدمت دولت و اقتصاد كشور بوده‌اند و درب انبارهاي اين شركت‌ها در مواقع حساس به روي مردم گشوده شده است.
نماينده انجمن توزيع كنندگان استان آذربايجان شرقي، مشكلات حمل بار به داخل شهر، بارنامه و محدوديت ترافيكي شهري را از جمله مشكلات شهركت‌هاي توزيع دانست و تصريح كرد: با حل مشكلات شركت‌هاي توزيع خواهيم توانست نقش مهمي در ارتقاي هر چه بيشتر اقتصاد استان داشته باشيم.
وي، بر نوسازي ناوگان حمل و نقل در شركت‌هاي توزيع استان تاكيد كرد و گفت: نوسازي اين ناوگان كه مجموعه گسترده‌اي از خودروهاي سبك، سنگين و ماشين آلات حمل و نقل است مي‌تواند در زمينه بهبود توزيع موثر باشد.
نماينده انجمن توزيع‌كنندگان استان آذربايجان شرقي با انتقاد از شركت‌هاي پخش غير قانوني، بر ضرورت حمايت از شركت‌هاي فعال قانوني در اين عرصه تاكيد كرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode