ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 شهريور 1396     |     کد : 179812

معاون امور مجلس و استان‌ها سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

نشست‌های منطقه‌ای، بستری برای اتخاد تصمیم‌های کارشناسانه

معاون امور مجلس و استان‌ها سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نشست‌های منطقه‌ای این سازمان بستر مناسبی هستند برای اتخاد تصمیم‌های کارشناسانه با در نظر گرفتن تمام جهات و محدودیت‌ها.

معاون امور مجلس و استان‌ها سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نشست‌های منطقه‌ای این سازمان بستر مناسبی هستند برای اتخاد تصمیم‌های کارشناسانه با در نظر گرفتن تمام جهات و محدودیت‌ها.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی صبح امروز در نشست منطقه‌ای شمالغرب مدیران سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مدیران و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در عین حال که کم‌توقع هستند، یاری‌گر و مفید واقع می‌شوند و تمام انرژی و زمان خودشان را در راه مسائل دینی و فرهنگی صرف می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در ساحت جنگ فرهنگی قرار داریم و خوشبختانه مدیران سازمان از ویزگی‌هایی چون عمل هوشیارانه، مشارکت‌پذیری، عمل مجاهدانه و اعتماد به نفس بالا برخوردارند و می‌توانند در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم خوب عمل کنند.

دارابی همچنین اظهار کرد: نشست‌های منطقه‌ای بستر مناسبی هستند برای اتخاد تصمیم‌های کارشناسانه با رعایت تمام جهات مثل امکانات محدود سازمان و بهره‌مندی از خرد جمعی.

وی همچنین تصریح کرد: به لحاظ وجود تفکرهای خوب و به‌روز، ما مدیران خوبی در سطح استان‌ها داریم و در نظر داریم از ادارات شهرستان‌هایی که از ابتکار عمل برخوردارند حمایت ویژه شوند.

معاون امور مجلس و استانهای تبلیغات اسلامی با اشاره به نظر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ثبات مدیریت افزود:در حوزه فرهنگی ثبات مدیریت می تواندبسیاری از مشکلات را حل کند و در خصوص جلسات منطقه ای نیز می توان گفت نشست‌های منطقه‌ای کمک می‌کنند تا بتوانیم از نقطه نظرات مدیران مختلف طی مسیر عملیات فرهنگی و آموزشی بهره بگیریم.

دارابی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: ما در سازمان بدون همیاری توان تحقق برنامه‌های جمعی خود را نخواهیم داشت پس باید این نشست‌ها را هدفمند پیش ببریم.

در ادامه این جلسه مسایل مربوط به مشکلات اداری سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها مورد بحث و بررسی مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی شمال غرب کشور و معاون امور استان‌ها قرار گرفت.

گفتنی است در جلسه هم اندیشی امروز مدیران کل تبلیغات اسلامی استانهای آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل،قزوین،زنجان و همدان حضور داشتند.

 


نوشته شده در   دوشنبه 13 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode