ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1396     |     کد : 179124

امام جمعه بناب: تجزیه کشورهای اسلامی توطئه جدید دشمن است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شرایط و اوضاع حاکم بر منطقه خاورمیانه افزود: اوضاع و شرایط منطقه طوری پیچیده و به هم ریخته است که هر لحظه آبستن حوادث است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شرایط و اوضاع حاکم بر منطقه خاورمیانه افزود: اوضاع و شرایط منطقه طوری پیچیده و به هم ریخته است که هر لحظه آبستن حوادث است.
وی اظهار کرد: در مرزهای کشورمان و از کردستان عراق زمزمه های شیطنت آمیزی به گوش می رسد و هر قدر پیروزی ها علیه داعش قاطع تر می شود زمزمه جدایی در این منطقه بیشتر شنیده می شود.
خطیب جمعه بناب با اشاره به اقدام های ترکیه یادآوری کرد: دولت این کشور دست به اقدام های ضد و نقیضی می زند که قابل تامل بوده زیرا در بحث سوریه و عراق در کنار سعودی ها قرار گرفته و در مسیر عرب ها قدم برمی دارد.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: از طرف دیگر این کشور سعی در حمایت از قطر دارد و در این موضوع مقابل عرب ها و سعودی ها ایستاده است.
وی همچنین با اشاره به کسب پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه گفت: به طور قطع قبول این پیروزی ها برای استکبار آسان نیست.
امام جمعه بناب با بیان اینکه آزادسازی موصل نیز مثل آزادی خرمشهر یک معجزه تمام عیار الهی بود، اظهار کرد: این پیروزی ها در سایه پیروی از ولایت فقیه بدست آمده است.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: در اوضاع و شرایط بحرانی که دشمنان همواره نظام اسلامی را تهدید می کنند و با توجه به تحولات منطقه باید مسئولان دولتی، سیاسی و امنیتی در همه سطوح مدیریتی و ملت برای عبور از این شرایط حساس و پیچیده، هوشیاری و وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و از هرگونه تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تشکیل کابینه جدید توسط رئیس جمهوری گفت: از رئیس جمهوری انتظار می رود در انتخاب همکاران و وزیران نهایت دقت را به عمل آورد و عدل و انصاف را در معرفی کابینه مدنظر قرار دهد تا حد امکان بهانه به دست رقبای خود ندهد.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: از رئیس جمهوری انتظار می رود از تمام گروه ها در کابینه استفاده کند و این سنت حسنه را پایه گذاری کند.


نوشته شده در   جمعه 6 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode