ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 خرداد 1396     |     کد : 178374

امام جمعه شهرستان جلفا:

آتش به اختیار یعنی هرجا منافع ملی و اسلامی در خطر بود مردم وارد شوند

حجت‌الاسلام انتظاری افزود: کلمه آتش به اختیار یعنی نظاره گر نباشیم و هرجا که لازم شد مردم و نیروهای ارزشی وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام انتظاری افزود: کلمه آتش به اختیار یعنی نظاره گر نباشیم و هرجا که لازم شد مردم و نیروهای ارزشی وارد عمل شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی ایران به دنبال تحریف امام و ولایت هستند اظهار کرد: دشمنان می خواهند با برنامه های گوناگون چه در داخل و چه در خارج کشور باعث انحراف انقلاب از مسیر اسلام شده و ایران را به سمت جداشدن از دین پیش ببرند.
حجت‌الاسلام انتظاری افزود: سند ۲۰۳۰ نمونه ای از این برنامه ها است. هدف سند ۲۰۳۰ بعد از ۱۵ سال، تربیت شهروندی با مبانی فکری غربی بوده که از آموزه های ایرانی اسلامی و درس نامه هایی همچون شهید، شهادت، جهاد و… هیچ بویی نبرده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تببین معانی واژه ” آتش با اختیار” بیان شده توسط رهبری تصریح کرد: کلمه آتش به اختیار یعنی نظاره گر نباشیم و هرجا که لازم شد مردم و نیروهای ارزشی وارد عمل شوند.
خطیب جمعه جلفا با بیان اینکه هرجا که منافع ملی و انقلابی در خطر است آتش به اختیارید، ادامه داد: روز قدس روز ملت مظلوم است. در سال های اخیر شاهد این هستیم که عده ای مخالف سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بوده و به دنبال حذف آن هستند. آتش به اختیار یعنی نگذاریم این افراد به مقاصدشان برسند.
وی افزود: نیروهای ارزشی به صورت خودجوش وارد میدان شوند. منتظر اقدامات مسئولان نباشند. با نوشتن شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بر روی پلاکاردهای دستی مشت محکمی بر دهان این افراد بزنند.
حجت‌الاسلام انتظاری در بخش پایانی خطبه ها با انتقاد از ایجاد فضای دوقطبی در کشور گفت: اشتباهات بنی صدر را تکرار نکنیم. شیرین حضور پرشور مردم و رای ۴۱ میلیونی بر نظام اسلامی را با این سخنان که کی با من است کی با من نیست. تلخ نکنیم.
وی تصریح کرد: ملت واحد ایران برای اسلام و انقلاب پای صدنوق رای حضور یافتند و این اصل نباید فراموش شود.


نوشته شده در   يکشنبه 28 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode