ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 فروردين 1390     |     کد : 17729

كارناوال سلامت در آذربايجان شرقي راه‌اندازي مي‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز گفت: همزمان با هفته سلامت كارناوال سلامت در شهرهاي مختلف آذربايجان‌شرقي راه‌اندازي مي‌شود.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز گفت: همزمان با هفته سلامت كارناوال سلامت در شهرهاي مختلف آذربايجان‌شرقي راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عليرضا يعقوبي شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبريز به تشريح برنامه‌هاي هفته سلامت در آذربايجان شرقي پرداخت.
وي با اشاره به شعار بهداشت جهاني در سال جديد اظهار داشت: سازمان بهداشت جهاني با توجه به اهميت اين مسئله مقابله با مصرف بي‌رويه آنتي‌بيوتيك‌ها را در جهان مطرح كرده و برنامه‌هاي هفته سلامت در استان نيز با توجه به اين موضوع برنامه‌ريزي شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز يادآور شد: در هفته سلامت 18 برنامه در سطح استان اجرا مي‌شود كه ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان و نواختن زنگ سلامت در مدرسه انقلاب اسلامي تبريز به همراه غبارروبي مزار شهدا در دو روز اول هفته سلامت اجرا مي‌شود.
يعقوبي ادامه داد: برنامه كوهپيمايي با حضور 5 هزار نفر از اعضاي جامعه پزشكي تبريز و حضور در مصلاي امام خميني(ره) تبريز به همراه عيادت از بيماران و تقدير از پرستاران نمونه از ديگر برنامه‌هاي هفته سلامت است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز همچنين از برگزاري مسابقات ورزشي جام سلامت در استان خبر داد و گفت: اين مسابقات در رشته‌هاي مختلف و با حضور 600 نفر از ورزشكاران جامعه پزشكي استان برگزار مي‌شود.
وي برپايي همايش سلامت و مدارس را از ديگر برنامه‌هاي هفته سلامت عنوان كرد و گفت: اين همايش با عنوان بايدها و نبايدهاي درماني در محل سالن اجتماعات مركز بهداشت استان در پنجمين روز از هفته سلامت برگزار مي‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تبريز گفت: همزمان با هفته سلامت كارناوال سلامت در شهرهاي مختلف آذربايجان‌شرقي راه‌اندازي مي‌شود و علاوه بر اين كارناوال ويزيت رايگان بيماران در مراكز بهداشتي استان در ششمين روز از هفته سلامت انجام مي‌شود.
وي ديدار از جانبازان، حضور در آسايشگاه سالمندان، اجراي جلسه بازآموزي پزشكان، ورزش صبحگاهي و پياده‌روي در ادارات را از ديگر برنامه‌هاي هفته سلامت عنوان كرد.
يعقوبي از برگزاري جلسه مشترك با مسئولان فني داروخانه‌هاي دام و طيور خبر داد و گفت: همايش‌هاي مشتركي نيز با بخش‌هاي مختلف اجتماعي برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   جمعه 19 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode