ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 فروردين 1390     |     کد : 17672

طولاني‌ترين نقاشي كودك در تبريز كشيده مي‌شود

مدير عامل موسسه خيريه حمايت از فرشتگان نياز تبريز از اجراي برنامه فرهنگي و هنري طولاني ترين نقاشي كودك براي نخستين بار در تبريز خبر داد.

 مدير عامل موسسه خيريه حمايت از فرشتگان نياز تبريز از اجراي برنامه فرهنگي و هنري طولاني ترين نقاشي كودك براي نخستين بار در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي موسسه خيريه حمايت از فرشتگان نياز تبريز، احمد سجادي‌فر اظهار داشت: به مناسبت نامگذاري امسال به عنوان سال جهاد اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري در 20 فروردين جاري برابر با سالروز ولادت با سعادت حضرت زينب(س) و روز پرستار و همچنين روز فناوري هسته‌اي، برنامه فرهنگي و هنري، طولاني‌ترين نقاشي كودك در تبريز برگزار مي‌شود.
وي همچنين ضمن تشكر از مسئولان و حمايت آنها، خواستار شركت فعالانه دانش آموزان مدارس ابتدايي تبريز شد.
سجادي‌فر افزود: شركت تمام دانش‌آموزان دختر و پسر در اين برنامه آزاد بوده و در پايان به بهترين نقاشي‌ها جوايز ارزنده‌اي اهدا مي‌شود و آثار خلق شده در قالب كتابچه‌اي در سه بخش سال جهاد اقتصادي، روز پرستار و روز فناوري هسته‌اي به چاپ مي‌رسد.
وي افزود: اين برنامه فرهنگي با همكاري سازمان بهزيستي، سازمان آموزش و پرورش، مركز مشاوره معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، شوراي اسلامي، شهرداري و سازمان فرهنگي و هنري شهرداري كلانشهرتبريز و با حمايت شركت بين‌المللي آرتا فراز شيفتگان تبريز، توسط موسسه خيريه حمايت از فرشتگان رحمت تبريز در محل پارك مفاخر تبريز برگزار مي‌شود.
مدير عامل موسسه خيريه حمايت از فرشتگان نياز تبريز تصريح كرد: اين برنامه با هدف ترويج، نهادينه‌سازي و اشاعه منويات رهبري در نامگذاري امسال به سال جهاد اقتصادي و شناسايي شخصيت پيام رسان كربلا حضرت زينب(س)، گراميداشت ياد و خاطره توانمندي كشورمان در دستيابي به انرژي هسته‌اي و در نهايت ايجاد فضايي شاد و مفرح براي كودكان با شركت دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس تبريز برگزار مي‌شود.
سجادي‌فر با اشاره به اينكه كودكان به عنوان آينده‌سازان كشورمان از اهميت خاصي برخوردارند و وظيفه همه ارگان‌ها و دستگاه‌هاي فرهنگي و هنري، تلاش براي ساختن شخصيت و شكوفايي استعداد آنهاست، ادامه داد: موسسه خيريه حمايت از فرشتگان نياز تبريز از بدو تاسيس خود اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي براي دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي را از اولويت‌هاي كاري خود قرار داده و بر همين اساس براي نخستين بار در تبريز اين برنامه فرهنگي و هنري را برگزار مي‌كند.
اين برنامه فرهنگي و هنري روز شنبه برابر با 20 فروردين ماه سال جاري در محل پارك مفاخر تبريز واقع در خيابان كمربندي، جنب مسجد طوبي از ساعت 15 تا 19 شب برگزار مي‌شود و شركت براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.


نوشته شده در   پنجشنبه 18 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode