ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396     |     کد : 176702

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمنی و خصومت آمریکا با ایران پس از برجام تشدید شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از توافق برجام خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نه تنها کاهش نیافت بلکه ابعاد آن پیچیده تر و گسترده تر نیز شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از توافق برجام خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نه تنها کاهش نیافت بلکه ابعاد آن پیچیده تر و گسترده تر نیز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم دوشنبه در جمع اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی با بیان این مطلب تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مهم ترین و حیرت انگیزترین رویداد قرن گذشته در جهان بود و توانست با تحت تأثیر قراردادن مسائل مهم راهبردی جایگاهی رفیع و نقشی تعیین کننده برای ایران در منطقه و جهان فراهم آورده و در واقع انقلاب اسلامی بلوک بندی قدرت های دنیا را به هم ریخت.

وی در خصوص جایگاه انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این رویداد بزرگ قرن توانست از یک سو یکی از ظالم ترین رژیم های وابسته را که از حمایت های بزرگ برخودار بود ریشه کن کرده و از سوی دیگر معادلات راهبردی حاکم بر نظام بین المللی را تحت تأثیر قرار دهد و قدرت های استکباری را به چالش بکشاند.

حجت الاسلام آل هاشم تأکید کرد: در واقع یک الگوی عملی برای تأسیس نظام مردم سالاری مبنی بر تعالیم دینی و ارزش های معنوی پیش روی ملت های مظلوم و مستضعف مطرح شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جموری اسلامی ایران همچنین در مورد خصومت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پس از توافق برجام خصومت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها کاهش نیافته بلکه این دشمنی و ابعاد آن پیچیده تر و گسترده تر نیز شده است.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: واقعیت این است که مسئله اصلی آمریکا با ایران اساساً موضوع هسته ای نیست بلکه مشکل اصلی برای آمریکا موجودیت جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل دارد نه با اقدامات و رفتارهای ایران.

وی یادآور شد: به همین خاطر است که در ۳۷ سال گذشته هر رئیس جمهوری که در آمریکا بر مسند قدرت قرار گرفته است خصومت های خود را علیه جمهوری اسلامی ایران قوت داده و تشدید کرده است و اگر توانمندی های علمی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی در سطح بازدارندگی قرار نداشت معلوم نبود وضعیت کشور در چه شرایطی بود.

حجت الاسلام آل هاشم سپس به دوران حساس کنونی اشاره و تصریح کرد: امروز تهدیدات گوناگونی علیه کشور ما وجود دارد به نحوی که مقام معظم رهبری وضعیت کشور را مشابه جنگ احزاب صدر اسلامی می دانند و هدف اصلی دشمنان از ایجاد گروه های تروریستی در منطقه به چالش کشیدن گفتمان انقلاب اسلامی و تخریب چهره اسلامی سیاسی است و به همین خاطر مقام معظم رهبری حفظ وحدت و تقویت انقلابی گری را مطرح و بر آن تأکید می کنند.

وی تأکید کرد: امروز برای پیشرفت کشور و حفظ گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی به روحیه انقلابی گری نیازمندیم و تنها راه مقابله با این تهدیدات افزایش بصیرت و معنویت بوده و تقویت بنیه معنوی و بصیرت در جامعه ضروری است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جموری اسلامی ایران در تشریح آسیب ها و تهدیدات انقلاب اسلامی نیز گفت:  هیچ پدیده ای در نظام هستی از قواعد و سنت های الهی مستثنی نیست و هر انقلابی به عنوان پدیده اجتماعی مشمول این قواعد خواهد بود.

وی همچنین با اذعان به اینکه حفظ وحدت و انسجام ملی در جامعه در مقابل تهدیدات چاره ساز است؛ گفت: امروز رمز تداوم انقلاب اسلامی همان چیزی است که انقلاب با آن رمز به پیروزی رسید و آنچه موجب پیدایش این انقلاب شد می تواند موجب تداوم این انقلاب نیز باشد.

حجت الاسلام آل هاشم با تأکید بر اینکه مردم با حضور در صحنه و حفظ اتحاد و وفاق ملی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری می توانند تثبیت نظام را فراهم کنند؛ تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران این موضوع به اثبات رسیده است که هر قدر تلاش دشمن علیه این کشور و نظام بیشتر شده در مقابل انسجام داخلی نیز بیشتر شده است.

 


نوشته شده در   سه شنبه 15 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode