ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 فروردين 1396     |     کد : 176555

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد:

ثبت نام ۱۲۵۰۰ نفر در انتخابات شورای شهر و روستای آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ثبت نام ۱۲۵۰۰ نفر در انتخابات شهر و روستای استان خبر داد.

 رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ثبت نام ۱۲۵۰۰ نفر در انتخابات شهر و روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شبستری عصر یک شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت ۱۹:۳۵ بعد از ظهر روز ششم فروردین تعداد کل داوطلبین کاندیداتوری شورای اسلامی روستا و شهر ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۶۱ نفر مربوط به حوزه شهری  و ۱۰ هزار ۱۸۵ نفر مربوط به حوزه روستایی  است که از این تعداد۳۶۰  نفر زن و ۱۱ هزار ۹۸۶ نفر است.

وی ادامه داد: تعداد کل داوطلبین زن شورای اسلامی در حوزه شهری ۲۴۰ نفر زن و یک هزار و ۹۲۱ نفر مرد است. تعداد کل داوطلبین زن در شورای اسلامی در حوزه روستایی  ۱۲۱ نفر زن و ۱۰ هزار و ۶۵ نفر مرد ثبت نام کرده اند.

شبستری عنوان کرد: از کل داوطلبین ۷ هزار ۸۲۳ نفر فقط در حد خواندن و نوشتن، یک هزار و ۲۷۹ نفر دیپلم، ۳۶۷ نفر فوق دیپلم، ۲ هزار و ۸۱ نفر کارشناس، ۶ هزار و ۵۶۰ نفر فوق لیسانس، ۹۳ نفر دکترا و ۳۷ نفر حوزوی هستند

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: از کل داوطلبین ۲ هزار و ۱۹۱ نفر بین ۴۱ تا ۴۵ سن، ۲ هزار ۱۸۴ نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سن، زیر ۳۰ سال ۹۷۵ نفر و بالای ۷۵ سال ۱۴۷ نفر است

وی خاطرنشان کرد: از کل داوطلبین ۲هزار و ۹۵۱ نفر دارای سابقه عضویت در شورا و ۹ هزار ۳۹۵ نفر هیچ گونه سابقه در شورای را ندارند.

شبستری با بیان اینکه استان  ۶.۱برابر روستایی و شهری کرسی ها موجود است، گفت: ۴۷ برابر کرسی های تبریز، مرند ۱۷ برابر کرسی ها، اهر ۱۵ برابرکرسی ها، مراغه ۱۴ برابر و شهر جدید سهند ۱۱ برابر و هادی شهر ۱۰ برابر کرسی ها ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۱۰ نفر انصرافی داشته ایم، ادامه داد: میزان استقبال شهری ۶/۶ و میزان استقبال روستایی ۱/۶ برابر است.


نوشته شده در   دوشنبه 7 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode