ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 فروردين 1390     |     کد : 17652

4.5 ميليون پيامك ارسال شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات خبر داد: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردين ماه جاري، بيش از چهار ميليارد و 500 ميليون پيامك از سوي مشتركان تلفن همراه ارسال شده است.

جام جم آنلاين: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات خبر داد: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردين ماه جاري، بيش از چهار ميليارد و 500 ميليون پيامك از سوي مشتركان تلفن همراه ارسال شده است.
به گزارش ايرنا ، حسن رضواني روز سه شنبه اظهار داشت: مشتركان هر يك از اپراتورهاي اول و دوم بيش از2ميليارد و 200 ميليون پيامك را در طول 15 روز ارسال كرده اند.

وي افزود: در طول ايام نوروز در حوزه هاي مختلف ارتباطي، فناوري و راديويي، نظارت گسترده اي از سوي سازمان تنظيم مقررات اعمال شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات با اشاره به شيوه هاي نظارتي اعمال شده در اين مدت، تصريح كرد: از نخستين روز سال جديد تاكنون كارشناسان سازمان از طريق مراكز مانيتورينگ مناطق هفت گانه، نظارت گسترده اي را روي كيفيت سرويس هايي كه از سوي اپراتورهاي فعال در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات (ICT ) ارايه مي شود، اعمال كرده اند.

رضواني افزود: نظارت از طريق سيستم هاي سيار در سطح شهرها و جاده هاي كشور و همچنين استفاده از سيستم هاي بر خط (online) از ديگر شيوه هاي نظارتي اعمال شده از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در نوروز 90 محسوب مي شود.

وي كيفيت سرويس هاي ارايه شده از سوي اپراتورهاي مخابراتي و ارايه دهنده گان سرويس هاي فناوري اطلاعات در سطح كشور را خوب ارزيابي كرد و گفت: با توجه به نظارت هايي مستمر ، در طول ايام نوروز 90 هيچ شكايتي در مورد سرويس هاي ارائه شده از سوي شركت هاي ارايه دهنده اينترنت پرسرعت (PAPو SAP) مطرح نشده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات در باره اقدامات صورت گرفته از سوي اپراتورهاي تلفن همراه تأكيد كرد: بر اساس گزارش هاي موجود،عملكرد اپراتورها نشان مي دهد كه اقدام هاي توسعه اي به منظور ارايه خدمات با كيفيت مطلوب از سوي اپراتورها انجام شده است.

رضواني افزود: به غير از برخي استان ها كه به دليل ترافيك جمعيتي بسيار بالا، كيفيت ارايه خدمات در برخي نقاط در سطح مطلوب قرار نداشته، به نظر مي رسد اپراتورهاي تلفن همراه توانسته اند نمره قبولي را در نوروز امسال كسب كنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode