ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 اسفند 1395     |     کد : 176434

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

اعتبار فعالیت‌های قرآنی در سال جدید دوبرابر می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بودجه‌ای که اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای فعالیت‌های قرآنی برای سال آینده درنظر گرفته، دوبرابر امسال است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بودجه‌ای که اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای فعالیت‌های قرآنی برای سال آینده درنظر گرفته، دوبرابر امسال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی در مراسم اختتامیه طرح تخصصی پرورشی استعدادهای قرآنی و تکریم فعالان قرآنی استان که در سالن سوره تبریز با حضور فعالین عرصه قرآنی برگزار شد، با اشاره به ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: اینکه سال ۹۵ ما هم با نام و یاد حضرت فاطمه (س) آغاز و هم با نام و یاد ایشان به پایان می‌رسد، باید خدا را شاکر باشیم که امسال ما را سالی فاطمی قرار داد.

وی با قدردانی از زحمات اشخاص و دستگاه‌های مختلف در برگزاری طرح تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی، افزود: امروز خدا را شاکریم که اختتامیه این برنامه را برگزار می‌کنیم. اما اختتامیه به معنای نقطه شروع است نه پایان.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: کسانی که پا در عرصه‌ها و فعالیت‌های قرآنی مثل حفظ یا قرائت می گذارند، در واقع مقدمه‌ای هست تا به حقیقت قرآن برسند.

دکتر حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق فرمایش علامه طباطبایی، مفسر کبیر قرآن کریم، همانطور که لمس ظاهر قرآن وضو و پاکیزگی می‌خواهد، دستیابی به باطن و حقیقت قرآن نیز نیازمند شست و شوی دل‌ است.

وی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی انسان تاکید کرد: با قرآن انسان فرشی، عرشی می‌شود و ما در واقع با برگزاری چنین برنامه‌هایی، اهدافی کلان را برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بتوانیم جایگاه  قرآن را در ایران اسلامی که در واقع خون‌بهای شهیدانی است که بخاطر قرآن و فرهنگ قرآنی از خود گذشتند، ارتقا دهیم.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خبر داد: امروز می‌توانم این وعده را به علاقه‌مندان و فعالان عرصه قرآن بدهم که بودجه‌ای که اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای فعالیت‌های قرآنی برای سال آینده اندیشیده، دوبرابر امسال خواهد بود تا بتوانیم چه در بحث تربیت کودکان قرآنی، برگزاری جلسات شاخص قرآن و در کل پیشرفت استان در این زمینه، گام‌های محکم‌تری برداریم.

 


نوشته شده در   شنبه 28 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode