ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 فروردين 1390     |     کد : 17634

«روز شمار جنگ ايران و عراق» به جلد بيست و دوم رسيد

مدير پايگاه اطلاع‌رساني مركز اسناد و تحقيقات دفاع ‌مقدس گفت: گردآوري جلد بيست و دوم مجموعه «روز شمار جنگ ايران و عراق» به پايان رسيده و به زودي روانه بازار كتاب خواهد شد.

 مدير پايگاه اطلاع‌رساني مركز اسناد و تحقيقات دفاع ‌مقدس گفت: گردآوري جلد بيست و دوم مجموعه «روز شمار جنگ ايران و عراق» به پايان رسيده و به زودي روانه بازار كتاب خواهد شد.

حسن دري در گفت‌وگو با خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: گردآوري مجموعه «روز شمار جنگ ايران و عراق» به جلد بيست و دوم رسيد؛ در اين مجموعه كه در 57 مجلد گردآوري خواهد شد، وقايع و اتفاقات نظامي و سياسي كشور از بهمن ماه 57 تا روزهاي پاياني جنگ به صورت 60 روز در هر جلد جمع‌آوري مي‌شود.
وي در ادامه افزود: برخي از اين مجموعه‌ها براي نخستين بار در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران عرضه مي‌شوند.

مدير پايگاه اطلاع‌رساني مركز اسناد و تحقيقات دفاع ‌مقدس يادآور شد: جلد 21 و 22 مجموعه روز شمار جنگ ايران و عراق به تبيين عمليات‌هاي محرم و مسلم بن عقيل مي‌پردازد.

وي خاطرنشان كرد: مركز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس براي پيشرفت در كار تحقيق و پژوهش در زمينه دفاع مقدس با برگزاري دوره‌هاي آموزشي كه شامل تبيين وقايع جنگ تحميلي عراق عليه ايران، آموزش روش ‌تحقيق و متن‌نويسي براي مستندات جنگ، آشنايي با آثار منتشر شده مركز اسناد و تحقيقات دفاع‌مقدس، نقد و بررسي كتاب‌هاي برجسته جنگ و بازديد از آرشيو مركز اسناد مي‌شود به امر آموزش نيروهاي خود مي‌پردازد.

به گزارش توانا، كتاب «روزشمار جنگ ايران و عراق» جزء كتاب‌هاي مرجع محسوب مي‌شود كه به شرح وقايع روزانه جنگ با تكيه بر مدارك موجود در آرشيو مركز اسناد و تحقيقات دفاع‌مقدس سپاه پاسداران مي‌پردازد و در قالب 57 جلد تدوين و منتشر خواهد شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode