ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1395     |     کد : 176022

همزمان با جشنواره بین‌المللی پویانمایی صورت می گیرد؛

نمایش ۴۸۰ اثر پویانمایی در مجتمع کانون پرورشی فکری تبریز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: نمایش 480 اثر جشنواره بین المللی پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مجتمع تبریز نیز صورت می گیرد.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: نمایش 480 اثر جشنواره بین المللی پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مجتمع تبریز نیز صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی یوسف زاده پیش از ظهر شنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۸۰ انیمیشن در هشت سیانس در مجتمع کانون پرورش تبریز اکران و پخش می شود.

وی با بیان اینکه نمایش فیلم‌های جشنواره پویانمایی در استان آذربایجان شرقی داوری نمی شود، خاطرنشان کرد: داوری آثار در کانون پرورش فکری تهران انجام می شود و اکران آثار جشنواره در تبریز نیز از ۱۵ تا ۱۹ اسفند خواهد بود.

یوسف زاده ادامه داد: در کانون پرورشی استان، فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در پنج روز برگزاری جشنواره، صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش داده می شود.

وی هدف از نمایش فیلم‌های جشنواره پویانمایی در کانون پرورش فکری استان را حمایت از تولید و اکران فیلم‌های کودک و نمایش فیلم‌های دیگر تهیه کنندگان سینما عنوان کرد.

یوسف زاده اظهار داشت: نمایش انیمیشن های جشنواره کشوری  پویانمایی صبح ها مخصوص دانش آموزان بوده و از ساعت ۹:۳۰ اکران می شود و اکران بعد از ظهرها هم مخصوص هنرجویان و علاقه مندان به هنر پویا نمایی و از ساعت ۱۵  تا ۱۷ است.

وی با اشاره به محل نمایش آثار جشنواره گفت: این اثار سالن نمایش مجتمع  کانون پرورش فکری استان واقع در چهارراه لاله، خیابان لاله، بلوار فروردین، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نمایش داده می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای انجام هماهنگی و اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی کانون پرورش فکری استان به شماره ۳۴۴۱۲۹۸۱ تماس بگیرند.

یوسف زاده در پایان گفت: دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون پرورش فکری از ۱۵ تا ۱۹ اسفند همزمان با تهران در ۳۲ سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان های کشور برگزار می‌شود.

 


نوشته شده در   شنبه 14 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode