ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 اسفند 1395     |     کد : 175858

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی خبر داد:

کسب مقام برترغنی‌سازی اوقات فراغت استان توسط کانون پرورش فکری

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از کسب مقام برترغنی‌سازی اوقات فراغت توسط این کانون خبر داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از کسب مقام برترغنی‌سازی اوقات فراغت توسط این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده شنبه با اعلام این خبر گفت: در لوح تقدیری که اعطا شده است، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جهت برگزاری شایسته برنامه‌های ویژه خانواده و نوجوانان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت تشکر و قدردانی شده‌است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت برنامه ریزی گسترده‌ای برای طول سال و مخصوصاً ایام تابستان دارد.

یوسف زاده اضافه نمود: کانون پرورش فکری استان در طول تابستان ۹۵ در ۲۸ پایگاه اوقات فراغت بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی، ۲۷۰ دوره فرهنگی هنری، ۳۲ گردهمایی و مراسم، ۱۰ اردوی تابستانی، ۲۰ کارگاه معارف اسلامی و ۲۰ کارگاه علمی پژوهشی در غالب افزون بر ۶۰۰ کلاس و گردهمایی را برگزار نموده است.

وی تصریح کرد: این کلاس‌ها در طول تابستان و به مدت ۲۰ جلسه برگزار شده و فعالیت بعضی از این کلاس‌ها در طول پاییز و زمستان هم ادامه داشته و دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی افزود: اوقات فراغت مساوی با اوقات بیکاری نیست بلکه برابر است با زمانی که برای شکوفا شدن و رشد باید با برنامه‌ریزی صرف شود و به همین منظور از خانواده‌ها می‌خواهیم که برنامه‌ریزی خاصی برای فرزندان داشته باشند تا بتوانند با ذائقه و نیاز خود انتخاب کنند.

یوسف زاده اظهار داشت: در کانون پرورشی خدماتی را برای این اوقات در نظر گرفته‌ایم تا با شیوه‌های جذاب و خلاق متناسب با سن و نیازهای جنسیتی کودکان و نوجوانان بتوانند از آنها استفاده کنند.

 


نوشته شده در   يکشنبه 8 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode