ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395     |     کد : 175674

امام جمعه شهرستان جلفا:

برخی مسئولان خودشان قاچاق می‌کنند!

حجت‌الاسلام انتظاری گفت: مسئولان در جلسات خود آمار می دهند که در ارس بیکار نداریم، ولی در کنار آن نمی گویند که فساد اداری و قاچاق نیز زیاد است.

حجت‌الاسلام انتظاری گفت: مسئولان در جلسات خود آمار می دهند که در ارس بیکار نداریم، ولی در کنار آن نمی گویند که فساد اداری و قاچاق نیز زیاد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه با اشاره به موضوع آشتی ملی گفت: مردم مگر با یکدیگر قهر هستند که آشتی کنند؟! ملت ما با یکدیگر مشکلی ندارند بلکه آنان فقط با فتنه گرانی که در سال ۸۸ به ارزش های مردمی و مقدسات توهین و به جوان بسیجی تعرض کردند قهر هستند.
حجت‌الاسلام علی انتظاری افزود: آشتی ملی حرف احقانه ای است که عده ای می‌گویند. آشتی ملی بهانه ای است تا در آستانه انتخابات فتنه گران بدون ابراز پشیمانی از گذشته خود از حصر آزاد شوند تا در انتخابات آینده دوباره اتفاقات سال ۸۸ را تکرار نمایند.
وی ادامه داد: در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور امسال بیانگر این موضوع بود که با وجود تمام مشکلات مردم همچنان پشت انقلاب خود ایستاده اند.
انتظاری اضافه کرد: ولی این حضور نباید برای مسئولان باعث برداشت اشتباه شود چرا که کم کاری آنان مشخص بوده و مردم از وضع معیشتی و اقتصادی موجود گله مند هستند.
وی بیان کرد: مسئولان در شهرستان جلفا تبلیغات زیادی انجام داده اند، تابلوها و بنرهای بسیاری برای ارائه عملکرد خود در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید نصب کرده اند ولی در واقع باید قبول کرد اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.
امام جمعه جلفا با بیان مشکلات موجود جامعه ادامه داد: مسئولان در جلسات خود آمار می دهند که در ارس بیکار نداریم، ولی در کنار آن نمی گویند که فساد اداری و قاچاق نیز زیاد است، حتی برخی مسئولان خودشان هم قاچاق می‌کنند.
وی تصریح کرد: امروز ضدانقلاب ها در شهرستان نفوذ کرده اند، در برخی جاها مسئولیت دارند و در سخنان خود به رهبری و انقلاب هم جسارت می‌کنند.
حجت‌الاسلام انتظاری در ادامه با انتقاد از وارادت اجناس خارجی اظهار کرد: اجناس وارداتی در بازارهای شهرستان بیداد میکند. به نام درآمدزایی و… اجناس وارد می‌کنند ولی باید دانست اقتصاد مقاومتی با واردات اجرا شدنی نیست، برخی مسئولان اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند.
وی در پایان گفت: مسئولان شب و روز به مردم آمار می دهند در حالی که مردم شهرستان از کم کاری، بی توجهی به مشکلات و خیانت به بیت المال گله مند هستند. مشکلات و بیکاری باقی مانده و هیچ اقدام و عملی صورت نگرفته است.


نوشته شده در   شنبه 30 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode