ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 فروردين 1390     |     کد : 17560

«خاطرات مقام معظم رهبري» پر مخاطب‌ترين كتاب راهيان نور

مسؤل روابط عمومي «مؤسسه روايت سيره شهدا» گفت: در ايام برپايي اردوهاي راهيان نور بيش از 6هزار نسخه از كتاب «جاي پاي باران» توزيع شد كه پرمخاطب‌ترين كتاب اين مؤسسه در اردوي راهيان نور شناخته شده است.


 مسؤل روابط عمومي «مؤسسه روايت سيره شهدا» گفت: در ايام برپايي اردوهاي راهيان نور بيش از 6هزار نسخه از كتاب «جاي پاي باران» توزيع شد كه پرمخاطب‌ترين كتاب اين مؤسسه در اردوي راهيان نور شناخته شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمين جبار جوادي روايتگر راهيان نور و مدير روابط عمومي «مؤسسه روايت سيره شهدا» در خصوص فعاليت‌هاي اين مؤسسه در گفت‌وگو با خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: روايتگراني كه براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به مناطق عملياتي اعزام مي‌شوند، طلابي هستند كه سطح 8 حوزه را گذرانده‌اند و در چهار محور نظامي، انقلاب اسلامي، انتظار و شهادت و همچنين آموزش‌هاي عملي مهارت‌هاي لازم را كسب كرده‌اند.
جوادي يادآور شد: طلاب روايتگر پس از گذراندن دوره‌هاي آموزشي به صورت كارورز، راوي معين و در نهايت روايتگر، فعاليت خود را در كنار مجمع روحانيون ايثارگر كه داراي آشنايي بيشتري به فضاي منطقه‌هاي عملياتي هستند، آغاز مي‌كنند.
وي افزود: بر اين اساس در اين دوره از برپايي اردوهاي راهيان نور كه طي اسفند 89 و فروردين سال جاري برگزار شد، 250 روايتگر مؤسسه سيره شهدا قم با حضور در مناطق عملياتي جنوب كشور طي 4 هزار نفر روز به روايتگري سيره شهدا و عمليات‌هاي دفاع مقدس و معارف اسلامي براي زائران سرزمين‌هاي نور پرداختند.

* كتاب «جاي پاي باران» پر مخاطب‌ترين كتاب مؤسسه سيره شهدا در اردوي راهيان نور

اين پژوهشگر دفاع مقدس در خصوص ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي «موسسه روايت سيره شهدا» گفت: اين مؤسسه در كنار اعزام مبلغ و روايتگر به مناطق عملياتي اقدام به چاپ و توزيع كتاب‌هايي با عنوان «كوله پشتي»، «دو نيمه سيب»،‌ «چفيه»، «جاي پاي باران»،‌ «عفت و حجاب» و نرم افزار‌هاي روايت زندگي سيد مرتضي آويني و نواب صفوي كرده است كه در سطح گسترده‌اي در بين بازديد كنندگان مناطق جنگي توزيع شده است.
وي در ادامه افزود: در اين ميان كتاب «جاي پاي باران» كه به بررسي خاطرات مقام معظم رهبري در دوران دفاع مقدس مي‌پردازد با توزيع بيش از 6 هزار نسخه جزء پر مخاطب‌ترين كتاب اين مؤسسه در اردوي راهيان نور بوده است.

* موسسه روايت سيره شهدا با داشتن 400 عضو فعال، در بخش روايتگري راهيان نور فعاليت مي‌كند

اين روايتگر دفاع مقدس درباره برنامه‌هاي آتي مؤسسه روايت سيره شهدا قم اظهار داشت: اعزام مبلغ، ايجاد كارگاه‌هاي آموزشي با محوريت آيات و روايات از جمله برنامه‌هايي است كه اين مؤسسه در آينده به آن اهتمام خواهد ورزيد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: مؤسسه روايت سيره شهدا با داشتن 1500 عضو عمومي و 400 عضو فعال از طلابي كه سطح 8 حوزه را گذرانده، ثبت نام و آزمون به عمل مي‌آورد.

* مؤسسه سيره شهدا يادگان علمدار روايتگران

به گزارش توانا، مؤسسه سيره روايت شهدا فعاليت خود را با تلاش مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمين ضابط و حجت‌الاسلام والمسلمين ماندگار از سال 78 با عنوان گروه تفحص سيره شهدا در طلائيه شكل شد تا اينكه در سال 84 با همين نام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ثبت شد.
اين مؤسسه با داشتن معاونت‌هاي آموزشي، پژوهشي، جذب و اعزام، فرهنگي و روابط عمومي فعاليت خود را در قم ادامه مي‌دهد.
مؤسسه روايت سيره شهدا با رويكرد انقلاب اسلامي، جنگ، جهاد و مقاومت اسلامي فعاليت‌هاي فرهنگي خود را در حوزه اردوي راهيان نور متمركز كرده است كه با آموزش مبلغان روايتگر در اين عرصه فعاليت دارد. 


نوشته شده در   دوشنبه 15 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode