ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 فروردين 1390     |     کد : 17448

آغاز به كار واحدهاي كوچك و صنوف سنجش بهره‌وري در آذربايجان‌شرقي

رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي از آغاز به كار واحدهاي كوچك و صنوف سنجش بهره‌وري از چهاردهم فروردين ماه سال‌ جاري در استان خبر داد.


رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي از آغاز به كار واحدهاي كوچك و صنوف سنجش بهره‌وري از چهاردهم فروردين ماه سال‌ جاري در استان خبر داد.

صادق نجفي در حاشيه افتتاح سردخانه 5 هزار تني زير صفر و بالاي صفر شهرستان بستان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نياز بالا بردن سطح بهره‌وري واحدهاي كوچك و صنوف گفت: براي اينكه سطح و اندازه حوزه بهره‌وري در استان را بدانيم در روز چهاردهم همين ماه نخستين كارگاه‌هاي بزرگ آموزشي براي سنجس بهره‌وري واحدهاي كوچك و صنوف در استان آذربايجان شرقي آغاز مي‌شود.
وي شهرستان بستان‌آباد را پايلوت سنجش بهره‌وري عنوان كرد و اظهار داشت: براي بالا بردن بهره‌وري و برنامه‌ريزي دقيق بايد واحدهاي كوچك توليدي و صنوف شناسايي شود تا بتوانيم در حوزه بهره‌وري اقدامات لازم را صورت دهيم.
نجفي بالا بردن ارزش افزده و پايين آوردن قيمت‌هاي توليدي را از دستاوردهاي سنجش بهره‌وري برشمرد و افزود: بايد سعي شود براي بالا بردن سطح رفاه مردم هماهنگي بين مردم و دولت و مجلس در اين سال به وجود آيد.
رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي ادامه داد: با نبود آمار و اطلاعات دقيق امكان برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري صحيح امكانپذير نيست.
وي افزود: تحقق اهداف بازرگاني با برنامه‌ريزي دقيق و در راستاي بهبود بهره‌وري ميسر است و در طرح آمارگيري از واحدهاي صنفي و بازرگاني براي اندازه‌گيري و تحليل شاخص‌هاي بهره‌وري امكان اين امر ميسر مي‌شود.
نجفي تصريح كرد: با توجه به آغاز طرح ملي هدفمند كردن يارانه‌ها و نقش مهم وزارت بازرگاني در اجراي دقيق و كامل اين طرح عظيم ملي سال 1390 را سال حركت و عبور از مشكلات و موانع با طرح اين شعار كه يا بايد براي مشكلات راهي پيدا كنيم و يا راهي بسازيم طي مي‌كنيم.
رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي اضافه كرد: بايد تمام فعالان بخش‌هاي مختلف اقتصادي بصيرت و آگاهي را در اهداف و برنامه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با عنوان جهاد اقتصادي محور اصلي كار قرار داده و با بالا بردن بهره‌وري و ايجاد فضاي رقابتي در توسعه كشور بيش از پيش كوشا باشيم.


نوشته شده در   يکشنبه 14 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode