ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 فروردين 1390     |     کد : 17380

آذربايجان شرقي پرترددترين استان كشور

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: طبق اعلام پليس راه، در روزهاي سپري شده از تعطيلات نوروز، آذربايجان شرقي پرترددترين استان كشور است.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: طبق اعلام پليس راه، در روزهاي سپري شده از تعطيلات نوروز، آذربايجان شرقي پرترددترين استان كشور است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي اظهار داشت: با توجه به تمهيدات پيش‌بيني شده براي رفاه حال گردشگران و اطلاع‌رساني موثر انجام گرفته در طول سال گذشته، انتظار ورود پرتعداد گردشگران را داشتيم، اما اين تعداد بيش از انتظار ما بوده است.
وي تصريح كرد: در اين مدت، مسيرهاي زنجان ـ تبريز و همچنين تبريز ـ اهر شلوغ‌ترين و پرترددترين مسيرهاي استان بوده‌اند.
دبير ستاد دائمي سفر استان آذربايجان شرقي ضمن تقدير از عوامل تلاشگر پليس راه براي ايجاد نظم لازم در ورود گردشگران به استان، گفت: اگر اين برنامه‌ريزي و هماهنگي گسترده ميان دستگاه‌هاي مختلف و به ويژه عوامل نظامي و انتظامي اتفاق نمي‌افتاد، بي‌شك با مشكلات پيش‌بيني نشده‌اي مواجه مي‌شديم.
محمدي افزود: تاكنون گزارش خاصي از بروز مشكل براي ورود و خروج و تردد گردشگران در نقاط مختلف استان نداشته‌ايم و از اين بابت بايد از تمام دست‌اندركاران و نيروهاي تلاشگر انتظامي و پليس راه تقدير كنيم.
به گفته وي تمام عوامل و دست‌اندركاران ستاد دائمي تسهيلات سفر استان در مدت تعطيلات نوروزي به خصوص از 28 اسفند سال گذشته كه فعاليت رسمي ستاد آغاز شد تا پايان تعطيلات، به شكل جدي و منظم به امر خدمت‌رساني به گردشگران مشغول خواهند بود.
وي افزود: گردشگران مي‌توانند از طريق پايگاه‌هاي متعددي كه در مبادي ورودي شهرها يا جاده‌هاي مواصلاتي و همچنين مراكز فرهنگي و تاريخي و تفريحي پيش‌بيني شده، نيازها يا پيشنهادات و انتقادات خود را در خصوص مسائل مرتبط با سفرشان مطرح كنند.
وي يادآور شد: در سال‌هاي گذشته نيز استان آذربايجان شرقي يكي از پرترددترين استان‌هاي كشور بوده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 11 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode