ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 فروردين 1390     |     کد : 17379

12 فروردين يادآور ايستادگي ملت ايران در برابر سلطه‌طلبي است

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اعلام كرد: 12 فروردين يادآور حماسه ايستادگي ملت‌ آزاديخواه ايران در برابر سلطه‌طلبي‌ طاغوت شرق و غرب است.

 
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اعلام كرد: 12 فروردين يادآور حماسه ايستادگي ملت‌ آزاديخواه ايران در برابر سلطه‌طلبي‌ طاغوت شرق و غرب است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي در بيانيه به مناسبت 12 فروردين كه نسخه‌اي از آن در اختيار دفتر فارس قرار گرفت، آمده است: 12 فروردين روزي است كه ملت بزرگوار ايران مهر تاييد بر جمهوري اسلامي زده و حماسه‌اي سترگ در تاريخ ايران اسلامي آفريدند.
اين بيانيه مي‌افزايد: حماسه‌اي كه با گذشت 32 سال همچنان مقتدر بر تارك جهان ايستاده و با تكيه بر الطاف بي‌شمار خداوند و رهبري مقتدرانه و هوشمندانه ولي فقيه در مسير تعالي گام برمي‌دارد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: اينك مردم ايران انقلابي و اسلامي در حالي 12 فروردين را گرامي مي‌دارند كه 32 سال از اين حماسه سرنوشت‌ساز مي‌گذرد و ملت‌هاي آزاديخواه جهان با الهام از اين انقلاب بزرگ به پاخاسته و منافع قدرت‌هاي باطل و زورگو را نشانه رفته و سلطه‌گران جهاني را باچالش جدي مواجه كرده‌اند.
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي در پايان بيانيه خود با تاكيد بر لزوم وحدت، ‌همبستگي و اهتمام و تلاش همه‌جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهاي انقلابي براي تحقق شعار سال ‌جاري مبني بر جهاد اقتصادي خاطرنشان كرده است: ملت بزرگ ايران در حال حاضر نيز با همان شور و شوق 12 فروردين 58 اهداف و آرمان‌هاي نظام اسلامي ايران و بنيانگذار جمهوري اسلامي امام خميني (ره) را دنبال كرده و تا لحظه آخر ‌از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب عدول نخواهند كرد.



نوشته شده در   پنجشنبه 11 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode