ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 فروردين 1390     |     کد : 17354

تبريز 4200 شهيد تقديم انقلاب كرده است

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي گفت: تبريز 4 هزار و 200 شهيد تقديم انقلاب كرده است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي گفت: تبريز 4 هزار و 200 شهيد تقديم انقلاب كرده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، بهلول نعمتي چهارشنبه شب در ديدار مسئولان ارشد آذربايجان شرقي با جمعي از خانواده‌هاي شاهد شهرستان تبريز بر همكاري مسئولان استان و شهرستان در فراهم كردن تسهيلات بيشتر براي ايثارگران تاكيد كرد.
وي با اشاره به عملكرد اين بنياد اظهار داشت: آذربايجان شرقي در تمام رشته‌هاي مربوط به ايثارگران و جانبازان حضوري موفق در كشور داشته است.
وي خاطر نشان كرد: مردم اين استان در دوران دفاع مقدس نيز اينگونه بوده‌اند و در عرصه‌هاي نبرد حضوري موفق از خود به نمايش گذاشتند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي با اشاره به جايگاه خاص تبريز در استان گفت: شهرستان تبريز 4 هزار و 200 نفر شهيد و بيش از ‌10 هزار جانباز و افزون بر يك هزار نفر آزاده تقديم انقلاب كرده است.
نعمتي با تاكيد بر روحيه دنياگريزي و استفاده از امكانات مادي توسط ايثارگران اظهار داشت: ‌بسياري از جانبازان شهرستان تبريز با وجود نائل شدن به اين افتخار از تشكيل پرونده خودداري كرده‌اند و خانواده‌هاي شاهد نيز از چنين روحيه‌اي برخوردار هستند.
وي با اشاره به روحيه متعالي ايثارگران استان تاكيد كرد: ‌اين ايثارگران روحيه‌اي عالي دارند و روحيه دوران دفاع مقدس را در خود حفظ كرده‌اند.
وي رسيدگي به وضعيت ايثارگران را رسالت اين بنياد دانست و افزود: مسئولان در قبال اين عزيزان وظايف سنگيني بر عهده دارند و بايد نيازهاي مادي ايشان را نيز برطرف كنند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي گفت: بنياد شهيد با فعاليت در شش محور كلي تلاش دارد تا شرايط مطلوبي براي ايثارگران فراهم كند.
وي با اشاره به وجود برخي مشكلات درماني در خانواده ايثارگران استان اظهار داشت: در همين راستا طرح‌هاي پالايش درماني براي جامعه ايثارگري استان اجرا مي‌شود و در زمينه‌هاي حمايتي نيز اقدامات گسترده‌اي صورت مي‌گيرد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي با بيان اينكه گستره نيازهاي برخي اعضاي خانواده شاهد وسيع است، يادآور شد: تلاش مي‌كنيم تا همه نيازهاي خانواده معظم شاهد برطرف شود و برخي نواقص در اين ميان وجود دارد كه مسئولان در صدد رفع آنها هستند.


نوشته شده در   پنجشنبه 11 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode