ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 فروردين 1390     |     کد : 17213

مردم انگليس در تظاهراتي ضد دولتي به خيابان‌هاي لندن آمدند

دهها هزار نفر از مردم دقايقي قبل با اجتماع در منطقه 'ويكتوريا - ايمبنكمنت' لندن راهپيمايي خود را آغاز كردند.

دهها هزار نفر از مردم دقايقي قبل با اجتماع در منطقه 'ويكتوريا - ايمبنكمنت' لندن راهپيمايي خود را آغاز كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس، دهها هزار نفر از مردم دقايقي قبل با اجتماع در منطقه 'ويكتوريا - ايمبنكمنت' لندن راهپيمايي خود را آغاز كردند در حالي كه پرچم هاي رنگارنگ اتحاديه هاي صنفي و كارگري و پارچه نوشته هاي متعددي را در محكوميت سياست اقتصادي دولت ائتلافي از جمله در مخالفت با كاهش اعتبارات خدمات عمومي، افزايش ماليات ها و شهريه دانشگاه ها در دست دارند.

كنگره اتحاديه هاي كارگري انگليس پيش بيني كرده است كه بين 100 هزار تا 250 هزار نفر در اين تظاهرات شركت كنند.
تظاهركنندگان قرار است پس از عبور از مقابل پارلمان و دفتر نخست وزيري انگليس به سمت ميدان مركزي ترافالگار بروند و در نهايت پس از طي كردن چند خيابان مركزي لندن در هايدپارك اجتماع كنند.
'اد ميليبند' رهبر حزب كارگر بزرگترين حزب مخالف دولت در پارلمان و تعدادي از رهبران اتحاديه هاي صنفي و كارگري انگليس قرار است براي تجمع كنندگان در هايدپارك سخنراني كنند.

'براندن باربر' دبيركل كنگره اتحاديه هاي كارگري انگليس همزمان با شروع تظاهرات بزرگ لندن گفت: اقشار مختلف مردم از جمله كارگران، دانشجويان، پزشكان و معلمان با حضور در اين راهپيمايي مخالفت خود را با برنامه هاي رياضت اقتصادي دولت اعلام مي كنند و ما اميدواريم كه دولت سرانجام اين مخالفت هاي گسترده را ببيند و سياست هاي خود را اصلاح كند.
وي افزود: ما معتقديم سياست هاي رياضت اقتصادي دولت بيشترين آسيب را به اقشار كم درآمد وارد مي كند و همچنين باعث نزول فعاليت هاي توليدي و افزايش بيكاري در جامعه مي شود.
وي اظهارداشت: ما فقط با سياست هاي دولت مخالفت نمي كنيم بلكه برنامه هاي جايگزين خود را نيز براي اصلاح وضعيت موجود ارائه كرده ايم.

دهها هزار نفر از فعالان مدني و اقشار مختلف مردم از شهرهاي دور و نزديك انگليس از صبح امروز با قطار و اتوبوس خود را به لندن رسانده اند تا در اين تظاهرات بزرگ شركت كنند.
انتظار مي رود كه اين تظاهرات بزرگترين تظاهرات شهر لندن از سال 2003 ميلادي تاكنون باشد. در سال 2003 بيش از يك ميليون نفر از مردم در مخالفت با حمله نظامي به عراق در پايتخت انگليس تظاهرات كردند.


نوشته شده در   يکشنبه 7 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode