ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 تير 1395     |     کد : 172060

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موجب ناامیدی دشمنان می شود

امام‌ جمعه ملکان حضور گسترده مردم درراهپیمایی روز قدس را در تقویت جبهه مقاومت و یأس دشمن بسیار موثر دانست‎.


حجت‌الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه ملکان با اشاره به همیت برگزاری راهپیمایی این روز در حمایت از فلسطین و قوت قلب دادن به رزمندگان فلسطینی اظهارداشت: برگزاری باشکوه و حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، به فلسطینی‌ها ثابت می‌کند که تنها نیستند و حمایت معنوی مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا پشتیبان آن‌هاست.
وی به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس به‌عنوان همایش عظیم انزجار از استکبار جهانی اشاره کرد و با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه و حضور پررنگ مردم و مسؤولان در این آیین گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس دشمن را مأیوس کرده و موجب تقویت جبهه مقاومت می‌شود.
امام جمعه ملکان در ادامه خطبه های نمازجمعه لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم از طرف حاکمان بحرین را اقدامی خشونت آمیز از طرف رژیم آل خلیفه دانست وافزود: دولت بحرین روز به روز با پشتیبانی دولت
آل سعود دایره آزادی های مردم این کشور را محدود ساخته تا آنجا که تصور می کند مالک سرزمین بحرین و ملت سرافراز آن است.
حجت الاسلام زمانی تاکید کرد: جمعیتی که صد ها سال نسل در نسل در این خاک زندگی کرده اند متعلق به آن سرزمین هستند و هیچ کس نمی تواند این حق طبیعی را از آنان سلب کند.
وی در ادامه با اشاره به شینطنت آل سعود در منطقه افزود: داعش زاییده ودست پرورده حاکمان جبارعربستان سعودی است وتفکر داعش الهام گرفته از وهابیت عربستانی است.
امام جمعه ملکان اظهار داشت:حکام آل سعود مظهر توحش ،خون ریزی وجنایت هستند وتمامی وحشی گری ها در سوریه ،عراق ویمن که توسط داعش والقاعده صورت می گیرد سرچشمه آن عربستان است .
حجت الاسلام زمانی در پایان خطبه های نماز با اشاره به هفته قوه قضائیه وسالروز شهادت شهید بهشتی وشهدای 7تیر این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید بهشتی دانست وافزود:این شهید والامقام همچون یک ملت در برابر افکار پلید منافقان ایستاد وخار چشم دشمنان بود ومظلومانه هم به شهادت رسید.
شهرستان ملکان با110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکزاستان آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 4 تير 1395  توسط   ملکان ملکان   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode