ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 اسفند 1389     |     کد : 16707

كشف 4 ميليون و 200 هزار عدد ترقه در آذربايجان شرقي

فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: 4 ميليون و 200 هزار عدد ترقه در استان تا امروز كشف شده و نزديك به 100 نفر نيز در اين راستا دستگير شده‌اند.

 فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: 4 ميليون و 200 هزار عدد ترقه در استان تا امروز كشف شده و نزديك به 100 نفر نيز در اين راستا دستگير شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مسعود خرم‌نيا ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران بر ضرورت محوريت خانواده‌ها در برنامه‌هاي چهارشنبه آخر سال تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه تعامل‌افزايي ميان رسانه‌ها و نيروي انتظامي مطلوب بوده است، اظهار داشت: نقش رسانه‌هاي استان در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي محسوس بوده است و رسانه‌ها همكاري ارزشمندي تا امروز با پليس داشته‌اند.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي با اشاره به فرارسيدن چهارشنبه آخر سال گفت: در اين روز تجمعات خياباني در چهارشنبه آخر سال و انجام حركات خطرآفرين ممنوع است.
خرم‌نيا يادآور شد: برخي افراد و گروه‌ها در صدد بهره‌برداري از اين ايام براي رسيدن به مقاصد شوم خود هستند و برخي افراد نيز با اقدماتي در صدد آزار و آذيت مردم و نقض حقوق مردم هستند.
وي ادامه داد: اين گروه در مقابل اكثريت جامعه گروه قليلي به شمار مي‌آيند و نيروي انتظامي نيز به واسطه ماموريت خود براي حفظ آرامش در جامعه با اين افراد و گروه‌ها برخورد خواهد كرد.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: در چهارشنبه آخر سال 89 حضور پليش در معابر و خيابان‌ها مقتدرانه و براي ايجاد آرامش مردم خواهد بود.
وي ادامه داد: اگر افراد و يا گروه‌هاي در صدد عبور از خط قرمز و ايجاد آزار و اذيت براي مردم و اخلال در نظم عمومي باشند با برخورد پليس مواجه خواهند شد.
خرم‌نيا خاطرنشان كرد: البته در سال‌هاي گذشته شاهد ساماندهي در برنامه‌هاي چهارشنبه آخر سال و رعايت نكات ايمني از سوي مردم و خانواده‌ها هستيم و انتظار داريم تا اين روند كنترلي از سوي خانواده‌ها ادامه يابد.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي ادامه داد: تلاش داريم تا برنامه‌هاي چهارشنبه آخر سال خانواده‌محور باشد و از وضعيت خطرناك پرهيز شود.
وي گفت: برگزاري تجمعات خياباني و جمع شدن به عنوان چهاشنبه‌سوري در چهارشنبه آخر سال ممنوع است و افرادي كه در اين تجمعات دستگير شوند تا 16 فروردين ماه بازداشت خواهند بود.
خرم‌نيا يادآور شد: افرادي كه با خودروهاي سواري و موتور سيكلت اقدام به ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم كنند، بازداشت شده و خودروهاي آنان نيز تا 16 فروردين توقيف خواهد شد.
وي گفت: 4 ميليون و 200 هزار ترقه تا امروز كشف شده و نزديك به 100 نفر نيز در اين راستا دستگير شده‌اند و با كساني كه اقدام به عرضه اين مواد در محل‌هاي كسب مي‌كردند، برخورد قانوني شده است.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي با اشاره به وضعيت آذربايجان شرقي يادآور شد: در حال حاضر وضعيت طبيعي در استان حاكم است و پيش‌بيني مي‌شود با توجه به هويت فرهنگي مردم تبريز چهارشنبه آخر سال در استان با كمترين آسيب پشت سر گذاشته شود. 


نوشته شده در   دوشنبه 23 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode