ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1389     |     کد : 16575

نيم ميليون عدد مواد محترقه در تبريز كشف شد

سرپرست مركز اطلاع‌رساني پليس استان آذربايجان شرقي گفت: ماموران انتظامي شهرستان تبريز طي يك عمليات اجرايي موفق شدند از خانه فردي در تبريز بيش از 550 هزار عدد مواد محترقه كشف كنند.

سرپرست مركز اطلاع‌رساني پليس استان آذربايجان شرقي گفت: ماموران انتظامي شهرستان تبريز طي يك عمليات اجرايي موفق شدند از خانه فردي در تبريز بيش از 550 هزار عدد مواد محترقه كشف كنند.

مهدي شيخي‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر اينكه فردي به هويت «‌ح ـ ل‌» در خانه خود واقع در تبريز اقدام به فروش مواد محترقه مي‌كند ماموران كلانتري 17 به منظور اطلاع از صحت و سقم موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.
وي در ادامه خاطر‌نشان كرد: ماموران كلانتري 17 پس از حصول اطمينان از صحت و سقم موضوع و با هماهنگي با دستگاه قضايي وارد منزل نامبرده شدند و در بازرسي از آن تعداد 543 هزار عدد از نوع سيگارت، 5 هزار عدد از نوع شكلاتي، 18 هزار عدد از نوع سه زمانه و 504 عدد از نوع پروانه‌اي مجموعا 566 هزار و 540 عدد كشف و ضبط شد‌.
شيخي‌زاد گفت: خريد، فروش و نگهداري مواد محترقه تحت هر عنوان جرم بوده و دستگير شدگان تا آخر تعطيلات در بازداشت خواهند ماند.
سرپرست مركز اطلاع‌رساني پليس استان آذربايجان شرقي تصريح كرد: متهمان به همراه پرونده متشكله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

* كشف محل تجمع معتادان پرخطر در تبريز
سرپرست مركز اطلاع‌رساني پليس استان آذربايجان شرقي از كشف و متلاشي شدن مركز فساد و تجمع معتادان همچنين دستگيري هفت نفر از معتادان خبر داد.
مهدي شيخي‌زاد افزود: در پي دريافت اخبار مبني بر تجمع عده‌اي افراد معلوم‌الحال در منزل فردي به هويت «حسين ـ م‌» در تبريز و تبديل به محل استعمال مواد مخدر، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از شگردهاي خاص پليس ضمن كسب اطمينان از صحت و سقم موضوع با هماهنگي مقام قضايي طي يك عمليات منسجم و غافلگيرانه وارد منزل شده و موفق شدند هفت نفر را حين استعمال مواد مخدر به صورت غافلگيرانه دستگير كنند.
سرپرست مركز اطلاع‌رساني استان در ادامه خاطرنشان كرد: در بازرسي از منزل نامبرده تعدادي آلات استعمال مواد مخدر كشف و ضبط شد و هر هفت نفر متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.


نوشته شده در   جمعه 20 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode