ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 اسفند 1389     |     کد : 16481

بازار تاريخي تبريز در ايام عيد تعطيل نيست

فرماندار تبريز گفت: مجموعه بازار تاريخي تبريز در ايام عيد تعطيل نبوده و آماده بازديد ميهمانان نوروزي است.

فرماندار تبريز گفت: مجموعه بازار تاريخي تبريز در ايام عيد تعطيل نبوده و آماده بازديد ميهمانان نوروزي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمود چمني پيش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان تبريز بر ضرورت خدمات رساني به ميهمانان نوروزي تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه ايجاد آمادگي لازم براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي ضروري است، اظهار داشت: بايد در زمينه‌هاي مختلف خدمات بتوانيم نقش خود را ايفا كرده و از ميهمانان استقبال خوبي داشته باشيم.
چمني تاكيد كرد: ميهمانان گذري و استقراري در ايام عيد در تبريز و استان حضور خواهند داشت كه در قبال هر دو نوع ميهمانان بايد برنامه‌ريزي و ارائه خدمات داشته باشند.
فرماندار تبريز يادآور شد: دستگاه‌هاي مختلف از 25 اسفند ماه آماده پذيرايي از ميهمانان نوروزي هستند و ليست تلفن‌هاي كشيك دستگاه‌هاي مختلف در اختيار مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت تا ارائه خدمات در كمترين زمان صورت گيرد.
چمني با اشاره به جايگاه تاريخي بازار تبريز اظهار داشت: باز بودن بازار تبريز در ايام عيد ضروري است و موجب رونق بازار و بازديد مسافران از اين مجموعه تاريخي كم نظير خواهد شد.
وي ادامه داد: حضور نيروي انتظامي در پارك‌ها و انجام رسالت حفاظتي ضروري است تا ميهمانان نوروزي و همشهريان احساس امنيت و آرامش داشته باشند.
وي يادآور شد: در سال گذشته برخي حوادث ناگوار در پارك‌هاي تبريز رخ داد كه با ارتقاي مسائل ايمني اين مسائل قابل پيشگيري خواهد بود.
فرماندار تبريز يادآور شد: بنا بر پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته بيش از 30 نانوايي در سطح شهر تبريز به صورت ويژه‌ فعاليت خواهند كرد تا ميهمانان نوروزي با مشكل مواجه نشوند.
چمني بر نظافت شهر در ايام عيد تاكيد كرد و گفت: نظافت شهر خصوصا در ايام عيد از اهميت بيشتري برخوردار است تا مسافران و ميهمانان نوروزي با خاطره خوبي شهر را ترك كنند.
وي از تشكيل ستاد نظارت فرمانداري تبريز خبر داد و افزود: در همين راستا نظارت و ارزيابي لازم انجام خواهد شد و از دستگاه‌هاي موفق در اين راستا تقدير مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 18 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode