ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1389     |     کد : 16453

5200 متر از اراضي ملي آزاد شد

معاون دادستان تبريز گفت: با تخريب 30 ويلا در حريم مهرانه‌رود، 5 هزار و 200 متر از اراضي ملي كه مبلغ ريالي آن بالغ بر 5 ميليارد ريال بوده در اين فرآيند آزاد شد.

 معاون دادستان تبريز گفت: با تخريب 30 ويلا در حريم مهرانه‌رود، 5 هزار و 200 متر از اراضي ملي كه مبلغ ريالي آن بالغ بر 5 ميليارد ريال بوده در اين فرآيند آزاد شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد موقري ظهر امروز در جلسه كارگروه توسعه كشاورزي و حمايت از محيط زيست شمال غرب كشور بر حمايت قضايي از منابع طبيعي و اراضي ملي تاكيد كرد.
وي با اشاره به برخوردهاي قضايي با تخريب‌كنندگان اراضي كشاورزي گفت: از ابتداي تاسيس دادستاني برخورد با اين مسئله با شدت دنبال مي‌شود و پرونده‌هاي مربوط به اراضي ملي و بيت‌المال مورد بررسي جدي قرار مي‌گيرد.
موقري افزود: بر اساس قانون تكليف حفظ اراضي ملي براي همه افراد جامعه پيش‌بيني شده و دادستاني نيز به اين مسئله ورود كرده است.
معاون دادستان تبريز تاكيد كرد: وظيفه جهاد كشاورزي به عنوان متولي امر كشاورزي بيشتر است و بايد تخلفات را به صورت مستقيم به دادستاني ارائه دهند.
وي با اشاره به جديت دادستاني براي برخورد با متخلفان منابع طبيعي گفت: دادستاني با جديت و قاطعيت بر حفاظت از منابع ملي تاكيد دارد و در مقابله با متعرضان جدي است.
موقري با اشاره به اقدامات حل تجاوز از اراضي ملي در تبريز اظهار داشت: در روزهاي گذشته 30 ويلا كه در حريم مهرانه‌رود و بدون هيچ‌گونه مجوزي احداث شده بودند، تخريب شد.
وي افزود: 5 هزار و 200 متر از اراضي ملي كه مبلغ ريالي آن بالغ بر 5 ميليارد ريال بوده در اين فرآيند آزاد شد و در مناطق ديگر از جمله مايان نيز اقدماتي از اين دست انجام شده است.
معاون دادستان تبريز با بيان اينكه همكاري كارگروه توسعه كشاورزي و حمايت از محيط زيست در حفاظت از منابع طبيعي و اراضي ملي ضروري است، اظهار داشت: همكاري و ارائه گزارش در مورد تخلف از اراضي ملي به مراجع قانوني مي‌تواند روند رسيدگي به تخلفات را سريع‌تر كند.


نوشته شده در   سه شنبه 17 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode