ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1389     |     کد : 16451

قاچاق سوخت در آذربايجان شرقي به صفر رسيد

رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي گفت: در ارتباط با پيشگيري از قاچاق سوخت‌، سيگار و ارز در استان در سال 89 قاچاق سوخت در اين استان به صفر رسيده است.

 
رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي گفت: در ارتباط با پيشگيري از قاچاق سوخت‌، سيگار و ارز در استان در سال 89 قاچاق سوخت در اين استان به صفر رسيده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي آذربايجان شرقي، صادق نجفي در آخرين نشست كميته پيشگيري و ساماندهي اقتصادي كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان، از فرهنگ‌سازي و آموزش و ارائه خدمات برتر به عنوان اولويت كاري سال 90 ستاد پيشگيري و ساماندهي اقتصادي، آذربايجان شرقي خبر داد.
وي اظهار داشت: جمع بندي و عملكرد اين كميسيون با توجه به عملكرد و فعاليت‌هاي گسترده اين كميسيون در سال 1389 و با توجه به اجراي طرح ملي هدفمند كردن يارانه‌ها در رابطه با پيشگيري از قاچاق بسيار موثر بوده است.
رئيس ستاد مبارزه با كميته پيشگيري و ساماندهي اقتصادي كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان ادامه داد: در رابطه با پيشگيري از قاچاق سوخت، سيگار و ارز در استان در سال 89 با كاهش قاچاق در اين رابطه مواجه بوده‌ايم و به عنوان مثال در رابطه با قاچاق سوخت نيز با هدفمند كردن يارانه‌ها و افزايش قيمت بنزين قاچاق سوخت در استان به صفر رسيده است.
وي از اجراي گسترده طرح ايران كد، طرح شبنم و طاها در سال 90 در آذربايجان شرقي نيز سخن گفت.
نجفي در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي صورت گرفته در رابطه با مبارزه با قاچاق كالا در استان افزود: تهيه و پخش تله فيلم 90 دقيقه‌اي در رابطه با فرهنگ‌سازي، انعكاس تمام كشفيات استان در رابطه با قاچاق از بخش‌هاي مختلف خبري و رسانه‌هاي استان، پخش 38 خبر راديويي و 43 خبر تلويزيوني در اين رابطه، برگزاري مسابقه در ميان دانش‌آموزان سراسر استان در رابطه با پيشگيري و مبارزه با قاچاق استان و خواست بهترين نظر و پيشنهاد در رابطه با پيشگري از قاچاق كالا را از جمله اين مواد عنوان كرد و تصرح كرد: در سال 1390 اساس كار با فرهنگ‌سازي و آموزش‌هاي لازم به قشرهاي مختلف مردم در رابطه با جلوگيري از مصرف كالاي قاچاق و ارائه خدمات برتر، عنوان كرد.



نوشته شده در   سه شنبه 17 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode