ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 اسفند 1389     |     کد : 16353

پلمب كارگاه غيرمجاز توليد آدامس در تبريز

رئيس پليس كلان شهر تبريز گفت: ماموران كلانتري 13 تبريز كارگاه توليد و بسته‌بندي آدامس تقلبي را شناسايي و پلمب كردند.

 رئيس پليس كلان شهر تبريز گفت: ماموران كلانتري 13 تبريز كارگاه توليد و بسته‌بندي آدامس تقلبي را شناسايي و پلمب كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس آذربايجان شرقي، يعقوب حاذق اظهار داشت: بنا به شكايت فردي به هويت «محمد-ق» كه نماينده يك شركت توليدي آدامس است مبني بر اينكه افرادي ناشناس اقدام به توليد و بسته‌بندي تقلبي اين محصول در تبريز كرده‌اند، شناسايي و دستگيري افراد متقلب در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي در ادامه به دستگيري متهمان اشاره كرد و افزود: ماموران كلانتري 13 تبريز پس از اخذ مجوز مقام قضايي به محل فعاليت افراد متقلب مراجعه و سه نفر را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي كلانشهر تبريز در ادامه به اقلام كشف شده اشاره و بيان كرد: از محل فعاليت افراد متقلب 256 بشكه مواد اوليه آدامس، 10كارتن بزرگ آدامس تقلبي، تعداد زيادي برچسب وزارت بهداشت و تعدادي لوازم بسته‌بندي كشف و ضبط شد.
حاذق تصريح كرد: پرونده پس از تشكيل به همراه متهمان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شد.

دستگيري زورگيران حرفه‌اي در تبريز
فرمانده انتظامي شهرستان تبريز همچنين از شناسايي و دستگيري سه سارق و زورگير حرفه‌اي و كشف پنج فقره زورگيري توسط مأموران كلانتري 14 تبريز خبر داد.
حاذق اظهار داشت: در پي اعلام شكايت يكي از شهروندان به نام «يونس ـ ح» مبني بر اينكه سه نفر زورگير و سارق حرفه‌اي به عنوان مسافر سوار خودروي وي شده و پس از مدتي طي مسير در يكي از جاده‌هاي خلوت شهر با تهديد خودرو را متوقف كرده و به زور مقادير قابل توجهي وجه نقد و يك فقره چك را از جيب وي خارج كرده‌اند رسيدگي به موضوع در دستور كار كلانتري 14 تبريز قرار گرفت.
وي ادامه داد: در اين راستا درخواست اعلام مفقودي و مسدودي چك توسط نامبرده تنظيم و به بانك تقديم شد كه پس از چند روز برابر اعلام بانك مربوطه مبني بر اينكه شخصي به هويت «حبيب ـ ع» در خصوص چك مورد اشاره طي نامه‌اي از كلانتري به بانك خواهان دريافت وجه چك شده است بلافاصله مأموران كلانتري در محل حاضر و شخص مورد نظر را به محل كلانتري انتقال دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان تبريز تصريح كرد: متهم در ابتدا اظهار بي‌اطلاعي كرد ولي با استفاده از شگردهاي خاص پليسي سرانجام لب به اعتراف گشوده و اقرار داشت كه با همدستي دو نفر به نام «سيامك ـ پ» و «مهدي ـ س» اقدام به چند فقره زورگيري كرده‌اند.
حاذق گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام و با دستور قاضي محترم پرونده روانه زندان شدند.


نوشته شده در   يکشنبه 15 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode