ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1389     |     کد : 16319

اختلافات‌ كاري، گروگانگيري 300 ميليوني را رقم زد

با تلاش كارآگاهان پليس جنايي ورامين، گروگان 20 ساله آزاد و سه آدم‌ربا كه در قبال آزادي گروگان خود درخواست 300 ميليون تومان كرده بودند، دستگير شدند.

جام جم آنلاين: با تلاش كارآگاهان پليس جنايي ورامين، گروگان 20 ساله آزاد و سه آدم‌ربا كه در قبال آزادي گروگان خود درخواست 300 ميليون تومان كرده بودند، دستگير شدند.
به گزارش ايسنا، سرهنگ ميري فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در تشريح اين خبر گفت: دهم اسفند ماه سال جاري فردي مضطرب به پليس آگاهي مراجعه و با اعلام اينكه پسرش به نام «ب-س» حدوداً 20 ساله توسط اشخاصي ناشناس در شهرري ربوده و به شهرستان ورامين منتقل شده است، از پليس درخواست كمك كرد .

ميري در ادامه اظهار كرد: كارآگاهان دايره جنايي پليس آگاهي ورامين برابر اظهارات پدر فرد ربوده شده و در تحقيقات تكميلي متوجه شدند كه آدم‌ربايان 24 ساعت پس از گروگانگيري در تماس تلفني در قبال آزادي گروگان درخواست 3 ميليارد ريال كرده‌اند.

فرمانده انتظامي ورامين گفت:‌ با مشخص‌شدن اينكه پدر گروگان بر سر موضوعات كاري با چند نفر اختلاف مالي داشته، كارآگاهان اقدام به بررسي موضوع كرده و موفق شدند مشخصات يكي از افرادي را كه بر سر اختلافات مالي با پدر فرد ربوده شده درگيري و مشاجرات لفظي شديدي داشته‌اند را شناسايي كنند .

وي افزود :‌ موضوع توسط پليس آگاهي بررسي و فردي به نام «علي رضا -ع» در اقدامي ضربتي دستگير شد كه متهم دستگيرشده در ابتدا از ربوده شدن «ب-س» اظهار بي‌اطلاعي كرد اما با ارائه شواهد و مستندات، سرانجام لب به اعتراف گشود و اذعان داشت كه با همكاري سه نفر ديگر اقدام به آدم‌ربايي كرده است.

ميري گفت: با توجه به اعترافات متهم و تحقيقات تكميلي پليس محل اوليه نگهداري فرد ربوده شده مورد شناسايي قرار گرفت اما قبل از رسيدن ماموران به آن محل، همدستان گروگانگير اقدام به جابجايي و تغيير مكان كرده بودند اما ماموران به تلاش خود ادامه داده تا اين که محل اختفاي جديد گروگانگيران شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه، گروگانگيران دستگير و فرد ربوده شده در زيرزمين يك واحد منزل مسكوني در حالي كه دست و پايش بسته شده بود،‌ آزاد و تحويل خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامي ورامين اظهارداشت :‌ متهم اصلي پرونده، انگيزه آدم‌ربايي را اختلاف کاري با پدر گروگان و انتقام جويي از او عنوان و اذعان داشت كه پس از طراحي نقشه آدم‌ربايي ،‌اين اقدام را با کمک دو تن از دوستان خود و با استفاده از يك قبضه سلاح كلت كمري انجام داده است.

وي گفت: متهمان، دستگيرشده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


نوشته شده در   شنبه 14 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode