ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1389     |     کد : 16270

دزدها در كمين رانندگان باري بودند

5 عضو باند سارقان كه با سرقت محموله‌هاي باري رانندگان تحت تعقيب بودند ، از سوي پليس آگاهي شهرستان خمين دستگير شدند.

 
جام جم آنلاين: 5 عضو باند سارقان كه با سرقت محموله‌هاي باري رانندگان تحت تعقيب بودند ، از سوي پليس آگاهي شهرستان خمين دستگير شدند.
به گزارش «جام‌جم» چندي پيش راننده‌اي با حضور در پليس آگاهي اراك، از سرقت محموله باري‌اش مقابل يك مهمانپذير در محور دليجان ـ اراك خبر داد.

شاكي به پليس گفت: به دليل خستگي راه، شب را در يك مهمانپذير ماندم و صبح متوجه شدم نيمي از بار محموله‌ام كه لوازم خانگي بود به سرقت رفته است. در پي اين شكايت، تحقيقات ماموران آغاز شد تا اين كه رانندگان ديگري هم با حضور در اداره آگاهي اراك، شكايت مشابهي را ارائه كردند.

سرقت از رانندگان كاميون

با اطلاعات به دست آمده از رانندگان معلوم شد محموله همگي آنها شامل لوازم خانگي، مواد غذايي و قطعات صنعتي در محورهاي دليجان ـ اراك و خمين ـ اراك از مقابل مهمانپذيرها به سرقت رفته است.

دزدان در آخرين سرقت

تحقيقات در اين باره ادامه يافت تا عاقبت 2 شب پيش ماموران اداره آگاهي شهرستان خمين در استان مركزي هنگام گشتزني در محور خمين ـ اراك با مشاهده 5 مرد كه بار يك كاميون متوقف شده مقابل يك مهمانپذير را خارج و به 2 دستگاه وانت منتقل مي‌كردند، آنها را دستگير كردند.

با دستگيري اين 5 مرد، ماموران صاحب كاميون را شناسايي كردند و در تحقيق از او متوجه شدند محموله‌‌اي را از شهرستان دليجان به مقصد اراك حمل مي‌كرده و توقف يكساعته‌اش مقابل مهمانپذير، فرصت سرقت را براي سارقان فراهم كرده است.

اعتراف سارقان به 11 فقره سرقت

به اين ترتيب، اعضاي اين باند با انتقال به پليس آگاهي شهرستان دليجان بازجويي شدند و به سرقت 11 محموله باري از رانندگان اعتراف كردند.

سرهنگ رفيعي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: در تحقيق از 5 متهم بازداشت شده معلوم شد آنها چندي پيش از زندان آزاد شده‌اند.

وي افزود: متهمان با تشكيل باندي، در محورهاي دليجان ـ‌ اراك و خمين ـ اراك، بار كاميون‌هاي متوقف شده مقابل مهمانپذيرها را سرقت مي‌كردند.

بنابراين گزارش، اعضاي اين باند 5 نفره با قرار قانوني روانه زندان شدند. تحقيقات براي دستگيري خريداران اموال دزدي ادامه دارد.


نوشته شده در   جمعه 13 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode