ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 اسفند 1389     |     کد : 16239

خريد و فروش مواد محترقه جرم است

فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: هرگونه خريد و فروش مواد محترقه جرم است و پليس طبق قانون با متخلفان برخورد و آنها را به دستگاه قضايي معرفي مي‌كند.

جام جم آنلاين: فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: هرگونه خريد و فروش مواد محترقه جرم است و پليس طبق قانون با متخلفان برخورد و آنها را به دستگاه قضايي معرفي مي‌كند.
به گزارش فارس، سردار اسماعيل احمدي مقدم امروز در حاشيه همايش تخصصي معاونان اجتماعي نيروي انتظامي در جمع خبرنگاران گفت: يكي از مؤلفه‌هاي اساسي برنامه پنجم تقويت قدرت نرم است و يكي از مؤلفه‌هاي قدرت نرم نيز قدرت اجتماعي است.

وي اظهار داشت: بايد در اين راستا مردم را به مشاركت دعوت كرده و سعي كنيم فاصله مردم با پليس را كاهش دهيم. در اين راستا بايد از انتقادات مردم و آسيب‌هاي اجتماعي اطلاع پيدا كرده و با تهديدات آينده آشنا شويم.يك پايه قدرت نرم اجتماع، پايه ديگر فناوري، دانش و پژوهش است و بايد از بسترهاي لازمي كه در برنامه چهارم فراهم شده استفاده كنيم. بايد فاصله بين جامعه و پليس در برنامه پنجم برداشته شود.

فرمانده نيروي انتظامي تأكيد كرد: خريد و فروش مواد محترقه جرم است و پليس طبق قانون با متخلفان به شدت برخورد و آنان را به دستگاه قضايي معرفي مي‌كند.خوشبختانه نسبت به سال گذشته عرضه مواد محترقه كاهش شديدي يافته است در اين زمينه همكاري اصناف نيز مناسب است كشفيات مواد محترقه نيز كاهش يافته است.

وي افزود: پيش‌بيني مي‌كنم امسال كمترين حوادث را در چهارشنبه آخر سال داشته باشيم و مردم با عمل به توصيه‌هاي ايمني و پليسي چهارشنبه آخر سال آرام و كم حادثه‌اي خواهند داشت.كاهش سفر با خودروهاي شخصي سهم عمده‌اي را در كاهش تصادفات در ترافيك دارد و پليس به تنهايي قادر نيست از تصادفات جلوگيري كند.

فرمانده ناجا درباره خودروهاي ناايمن گفت: خودرو ناايمن در كشور نداريم اگر چنين خودرويي توليد شود مطمئنا پليس از شماره‌گذاري آن جلوگيري خواهد كرد در حال حاضر خودروهاي كشور داراي استانداردهاي حداقل هستند و بحث استاندارد نيز كف را نشان مي‌دهد.

برخورد با ديش‌هاي ماهواره‌‌اي كه علني هستند

فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: قانون برخورد با تجهيزات ماهواره‌اي همچنان جاري است و پليس طبق قانون در اين زمينه عمل مي‌كند.

وي افزود: پليس وظيفه دارد با ديش‌هاي مشهود برخورد كند وقتي در ساختماني كه نبش بزرگراه ديش ماهواره را نصب كرده اند اين دهن‌كجي به قانون است و پليس در مرحله اول تذكر مي‌دهد و پس از آن با حكم قضايي با فرد متخلف برخورد مي‌كند.

سردار احمدي مقدم اظهارداشت: از اينكه نهادي غير از پليس درخصوص ماهواره ها برخورد مي‌كند اطلاعي ندارم فرمانده نيروي انتظامي درباره طرح سفرهاي نوروزي گفت: تا 10 روز آينده طرح ترافيك نوروزي به طور رسمي آغاز مي‌شود و پليس به همراه ديگر سازمان‌هاي مرتبط با آمادگي كامل شرايط را براي سفري امن فراهم مي‌كند.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode