ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 اسفند 1389     |     کد : 16238

بازداشت متخلفان چهارشنبه آخر سال تا آخر تعطيلات نوروز

معاون اجتماعي ناجا با بيان اينكه چهارشنبه آخرسال هر سال بهتر از سال گذشته برگزار مي‌شود ، افزود: متخلفان و مجرماني كه در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند، تا پايان تعطيلات نوروز آزاد نخواهند شد.

جام جم آنلاين: معاون اجتماعي ناجا با بيان اينكه چهارشنبه آخرسال هر سال بهتر از سال گذشته برگزار مي‌شود ، افزود: متخلفان و مجرماني كه در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند، تا پايان تعطيلات نوروز آزاد نخواهند شد.
به گزارش ايسنا، سردار بهمن كارگر در حاشيه چهاردهمين همايش معاونان اجتماعي فرماندهان انتظامي استان ‌ها سراسر كشور درباره تمهيدات پليس براي چهارشنبه‌ آخر‌سال اظهار كرد: با توجه به تجاربي كه در سال‌هاي گذشته داشتيم و آموزش‌هاي كه در سطح مدارس و دانشگاه‌ها صورت گرفته است، چهارشنبه‌آخرسال هر سال بهتر از سال گذشته برگزار مي‌شود.

كارگر افزود: پليس با شادي مردم مخالف نيست، بلكه موضوع مربوط به خطراتي است كه در چهارشنبه آخرسال مردم را تهديد مي‌كند كه در اين رابطه توصيه مي‌كنيم مردم از مواد محترقه استاندارد استفاده كنند.

وي با اعلام آمادگي كامل نيروي انتظامي در مراسم چهارشنبه آخر سال اظهار كرد: اميدواريم اتفاق خاصي در اين شب نيافتد و چهارشنبه آخرسال با خوبي و خوشي برگزار شود. متخلفان و مجرماني كه بازداشت شوند، تا پايان تعطيلات نوروز آزاد نخواهند شد.

معاون اجتماعي ناجا هدف از برگزاري اين همايش را تحليل وضعيت عملكرد سال گذشته و بررسي وضعيت آينده عنوان كرد و گفت: ابلاغ برنامه‌هاي سال 90 به ويژه در حوزه برخورد با جنگ نرم كه دشمن بر عليه نظام جمهوري اسلامي ايران دارد، از جمله اهداف برگزاري اين همايش است.

سردار كارگر با اشاره به همكاري مطلوب بين صدا و سيما و معاونت اجتماعي نيروي انتظامي اظهار كرد: در فتنه سال 88 و 89 پليس همكاري‌هاي خوبي را با صدا و سيما داشته‌ايم و توليد برنامه‌هاي همچون برنامه «شوك» هم با همكاري نيروي انتظامي و صدا و سيما بوده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode