ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 اسفند 1389     |     کد : 16036

آموزش نقشه جامع علمی کشور در انتظار امضای رئیس‌جمهور

نقشه جامع علمی کشور که 7 هفته پیش توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است به گفته معاون نظارت و راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال حاضر برای امضاء در اختیار رئیس جمهور قرار دارد تا پس از امضای وی ابلاغ شود.

 همشهری آنلاین : نقشه جامع علمی کشور که 7 هفته پیش توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است به گفته معاون نظارت و راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال حاضر برای امضاء در اختیار رئیس جمهور قرار دارد تا پس از امضای وی ابلاغ شود.

بابک نگاهداری در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت ابلاغ نقشه جامع علمی کشور گفت: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی امور مربوط به نسخه نهایی شده نقشه جامع علمی کشور را انجام داده و به دفتر رئیس جمهور ارسال کرده است نقشه جامع علمی کشور در مرحله امضاء توسط رئیس جمهور است تا ابلاغ شود.

به گفته معاون نظارت و راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی، وقتی نقشه جامع علمی کشور به امضاء رئیس جمهور برسد به دستگاه‌هایی نظیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی ابلاغ می‌شود.

نقشه جامع علمی کشور که از مدت‌ها پیش در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی بود بالاخره در جلسه 14 دی ماه 89 شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهایی و به تصویب رسید تا جامعه علمی کشور مسیر و راه مشخصی برای دستیابی به اهداف نظام در حوزه علم و فناوری داشته باشد.

مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تصویب نقشه جامع علمی کشور درباره زمان ابلاغ و اجرای این نقشه جامع گفته بود: مراحل ابلاغ این نقشه به زودی طی خواهد شد.

مقام معظم رهبری 23 مرداد 85 در دیدار با روسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور بر لزوم ترسیم نقشه جامع علمی کشور و تهیه برنامه‌های عملیاتی زمان‌دار در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز در خصوص علم و فناوری تاکید فرمودند و تدوین آن را از وظایف و مسئولیت‌های مراکز علمی و پژوهشی بیان کردند.


نوشته شده در   يکشنبه 8 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode