ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 اسفند 1389     |     کد : 16029

پليس در جست‌و‌جوي شاكيان قاضي قلابي در تبريز

پليس در جست‌و‌جوي شاكيان قاضي قلابي در تبريز، كشف تجهيزات ماهواره‌اي قاچاق در بناب و ... مهم‌ترين عناوين اخبار كوتاه حوادث از آذربايجان شرقي است.

 پليس در جست‌و‌جوي شاكيان قاضي قلابي در تبريز، كشف تجهيزات ماهواره‌اي قاچاق در بناب و ... مهم‌ترين عناوين اخبار كوتاه حوادث از آذربايجان شرقي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، به دنبال دستگيري كلاهبردار حرفه‌اي كه با معرفي خود به عنوان قاضي اقدام به اخاذي كرده و با دادن وعده و وعيدهاي فريبنده قول مساعدت در حل پرونده‌ها و حل مسائل اداري را داده است، با اعلام شكايات متعدد از سوي شهروندان رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
براساس اين گزارش، مأموران پليس آگاهي شهرستان با استفاده از شگردهاي خاص پليسي متهم را دستگير و به محل پليس آگاهي شهرستان منتقل و در تحقيقات به عمل آمده متهم به شگرد خود اعتراف و اظهار داشت كه با استفاده از تجهيزات پليسي همچون بي‌سيم، اسلحه، شوكر و كارت شناسايي به طور متوسط از هر نفر يك ميليون تومان وجه نقد دريافت كرده است.
مداحي رئيس پليس آگاهي استان از شهروندان گرامي درخواست كرد افرادي كه از اين طريق مورد هدف فرد كلاهبردار قرار گرفته و تاكنون اعلام شكايت نكرده‌اند با مراجعه به پليس آگاهي واقع در تبريز، نصف راه، جنب مسجد معجزلر مراتب شكايت خود را به پليس اعلام كنند تا به شكايات آنان رسيدگي شود.

* اتوبوس حامل مواد محترقه در بستان‌آباد متوقف شد
فرمانده انتظامي شهرستان بستان‌آباد اعلام كرد: ماموران يگان امداد اين شهرستان در بازرسي از يك دستگاه اتوبوس مسافربري موفق شدند بيش از 51 هزار ماده محترقه غيرمجاز كشف كنند.
فرهنگ نوروزي افزود: در راستاي مبارزه با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه مأموران انتظامي شهرستان اقدام به ايجاد تورهاي ايست و بازرسي كرده و خودروهاي عبوري را كنترل كردند.
وي ادامه داد: مأموران حين انجام وظيفه به اتوبوس مسافربري مشكوك و خودرو را به منظور انجام بازرسي‌ها متوقف و در اين راستا موفق شدند از قسمت‌هاي مختلف خودرو تعداد 51 هزار و 480 عدد انواع مواد محترقه را كه به طريق ماهرانه‌اي جاسازي شده بود كشف و خودرو را به پاركينگ منتقل كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان بستان‌آباد خاطرنشان كرد: راننده خودرو در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام و پرونده وي در حال رسيدگي است.

* كشف تجهيزات ماهواره‌اي قاچاق در بناب
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بناب گفت: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان بناب طي بازرسي از يك دستگاه خودروي سواري تعداد230 دستگاه انواع تجهيزات گيرنده ماهواره‌اي قاچاق كشف كردند.
عيسي هاتفي اظهار داشت: ماموران اين فرماندهي حين كنترل خودروهاي عبوري در محور بناب تبريز به يك دستگاه خودروي سواري پژو كه به مقصد تبريز در حركت بود مشكوك و آن را متوقف كردند.
وي افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضايي از خودروي مذكور بازرسي كردند كه در اين بازرسي تعداد 230 دستگاه انواع تجهيزات ماهواره‌اي قاچاق كشف و ضبط شد.
هاتفي خاطرنشان كرد: در اين خصوص خودرو توقيف و راننده آن دستگير و به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شد.

* كشف محل تجمع معتادان پر خطر در تبريز
سرپرست مركز اطلاع رساني پليس استان آذربايجان شرقي از كشف و متلاشي شدن مركز فساد و تجمع معتادان همچنين دستگيري هفت نفر از معتادان خبر داد.
مهدي شيخي‌زاد افزود: در پي دريافت اخبار مبني بر تجمع عده‌اي افراد معلوم‌الحال در منزل فردي به هويت «حسين.م » در تبريز و تبديل به محل استعمال مواد مخدر، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از شگردهاي خاص پليس ضمن كسب اطمينان از صحت و سقم موضوع با هماهنگي مقام قضايي طي يك عمليات منسجم و غافلگيرانه وارد منزل شده و موفق شدند هفت نفر را حين استعمال مواد مخدر به صورت غافلگيرانه دستگير كنند.
سرپرست مركز اطلاع‌رساني استان در ادامه خاطرنشان كرد: در بازرسي از منزل نامبرده تعدادي آلات استعمال مواد مخدر كشف و ضبط شد و هر هفت نفر متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.


نوشته شده در   يکشنبه 8 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode