ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1389     |     کد : 15943

دستگيري جاعلان مهرهاي مراكز دولتي در تبريز

رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري يك مهرساز تبريزي كه با همدستي جاعلان اقدام به ساخت مهر ادارات دولتي مي‌كرد خبر داد.

 رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري يك مهرساز تبريزي كه با همدستي جاعلان اقدام به ساخت مهر ادارات دولتي مي‌كرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، قنبر مداحي عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پي كسب اطلاع از فعاليت گسترده افراد سودجو در زمينه ساخت غيرمجاز مهر ادارات دولتي اكيپ ويژه‌اي در اداره آگاهي تشكيل شد.
وي ادامه داد: مأموران با انجام تحقيقات گسترده محل فعاليت جاعلان كه يك مغازه مهرسازي بود را شناسايي كردند.
وي تصريح كرد: با هماهنگي مقام قضايي و پس از دريافت حكم قضايي ماموران اقدام به بازرسي از مغازه مورد نظر كرده و موفق شدند تعدادي مهر جعلي از جمله مهر فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي، صدور پروانه رانندگي، بيمارستان ارتش و مهر تعدادي از ماموران انتظامي را كشف و ضبط نمايند.
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي گفت: متهم دستگير شده ضمن اعتراف به جرم خود با تشكيل پرونده تحويل مقامات قضايي و با قرار مناسب روانه زندان شد.
وي همچنين از توقيف خودروي حامل تجهيزات ماهواره‌اي در تبريز خبر داد.
مداحي اظهار داشت: در پي اطلاع از فعاليت گسترده فردي به نام «قادر ـ ت» در زمينه تهيه و توزيع انواع دارو و تجهيزات ماهواره‌اي در سطح استان آذربايجان‌شرقي رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: با انجام تحقيقات گسترده و نامحسوس اطلاع حاصل شد كه در نخستين ساعات شب گذشته يك دستگاه خودروي ايسوزو از انبار نامبرده اقدام به بارگيري كرده و قصد حمل كالاها را به تهران دارد كه بلافاصله اكيپ عملياتي به طرف پليس راه تبريز ميانه عزيمت و با ايجاد تورهاي ايست و بازرسي موفق شد خودروي مذكور را شناسايي و با استفاده از علائم هشداردهنده و استفاده از شگردهاي خاص پليسي آن را متوقف نمايد.
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي تصريح كرد: خودروي مذكور به منظور بازرسي به پاركينگ منتقل و در بازرسي‌هاي به عمل آمده 586 هزار و 912 عدد داروي انساني غيرمجاز و 590 عدد تجهيزات و گيرنده ماهواره كشف شد.
مداحي بيان داشت: متهم در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده اقرار كرد كالاهاي قاچاق را از طريق مرزهاي غربي كشور به خاك جمهوري اسلامي ايران وارد و از مسيرهاي استان آذربايجان غربي به تبريز حمل كرده و قصد داشتند كالاهاي قاچاق را به ساير استان‌ها از جمله تهران منتقل كنند.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode