ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 اسفند 1389     |     کد : 15770

خجسته‌ميلاد پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع) تهنيت باد

سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي ميلاد باسعادت خاتم رسولان و پيامبر رحمت، حضرت محمد ابن عبدالله (صلي‌الله عليه و آله و سلم) و بنيانگذار مكتب جعفري، حضرت امام جعفر صادق (عليه‌السلام) را به عموم ملت مسلمان ايران تبريك گفت.

سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي ميلاد باسعادت خاتم رسولان و پيامبر رحمت، حضرت محمد ابن عبدالله (صلي‌الله عليه و آله و سلم) و بنيانگذار مكتب جعفري، حضرت امام جعفر صادق (عليه‌السلام) را به عموم ملت مسلمان ايران تبريك گفت.
به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي‌ متن اين اطلاعيه به شرح زير است: نوري كه در ازل خلق شده بود اينك در كالبد حضرت مصطفي دميده گرديد، آن‌گونه كه خود فرمود: "أوّلُ ما خَلَقَ اللهُ نوري." فرزندي پا به عرصه گيتي نهاده است كه به ميمنت او ازدحام فرشتگان در روي زمين بر آسمان فزوني يافته و در تهنيت اين بزرگ‌ميلاد جهان هستي بر يكديگر سبقت مي‌جويند. مردي كه بناست بناي ستم و بيدادي را كه بر فرزند آدم مي‌رود براندازد و نواي خوش قسط و عدل را در جهان طنين‌‌افكن‌ سازد. بزرگمردي آمده است تا در پيشگاه انسانيت، سرود توحيد سر دهد. او ولادت يافت تا پابرهنگان و آنان كه اربابان بيداد به استضعاف‌شان كشانده‌اند، شاهد رعناي آزادگي را در آغوش كِشند. اينك كنگره‌هاي تخت خسروان به مثابه يك نويد بزرگ فروريخته و شعله آتشكده‌ها بي‌فروغ گرديده است. او آمده است و ديري نخواهد پاييد كه واپسين حجت توحيد بر انسان عرضه مي‌گردد تا مومنان آفاق در پرتو خورشيد اسلام، شاهد غروب بتان باشند. مقارن با ميلاد حضرت خاتم‌الانبياء، فرزند صالح و صادقي از تبار آن بزرگوار نيز پا به عرصه‌ي هستي نهاده است كه نامش جعفر و لقبش صادق است و هم‌اوست كه بناي شكوهمندي را پي‌ريزي مي‌كند كه مكتب فقه جعفري نام مي‌گيرد و نام مذهب تشيع را با علم و دانش و فقاهت پيوند مي‌زند، و بنياني را به وجود مي‌آورد كه همچون رودي زنده و پويا در اعصار و قرون تاريخ جريان مي‌يابد و مانند خورشيد، روشني مي‌بخشد. سازمان تبليغات اسلامي ميلاد با سعادت ختمي مرتبت پيامبر رحمت حضرت محمد ابن عبدالله (صلي‌الله عليه و آله و سلم) و و بنيانگذار مكتب جعفري، حضرت امام جعفر صادق (عليه‌السلام) را به عموم ملت مسلمان ايران تبريك و تهنيت گفته و از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايد كه همه ما را از پيروان و رهپويان طريق نبوت و امامت قرار دهد.


نوشته شده در   دوشنبه 2 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode