ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1389     |     کد : 15534

دستگيري 4سارق حرفه‌اي 128 فقره سرقت منزل

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي، از دستگيري چهار سارق حرفه‌اي و كشف 128 فقره سرقت منزل و مغازه و لوازم داخل خودرو در تبريز خبر داد.

 معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي، از دستگيري چهار سارق حرفه‌اي و كشف 128 فقره سرقت منزل و مغازه و لوازم داخل خودرو در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس آذربايجان شرقي، صمد فرامرزي اظهار داشت: در پي اعلام شكايت مبني بر وقوع سرقت‌هاي سريالي داخل خودرو در سطح محلات كلانشهر تبريز مأموران پليس آگاهي با تشكيل اكيپ ويژه عملياتي اقدام به برررسي و تحقيق در اين زمينه كردند.
وي ادامه داد: با انجام عمليات كنترلي نامحسوس در مناطقي كه بيشتر سرقت‌ها در آن اتفاق افتاده بود، اطلاع حاصل شد كه عامل اصلي اين سرقت‌ها دو نفر سارق حرفه‌اي به نام «وحيد ـ ع» و «احمد ـ ع» هستند كه در حين سرقت دستگير و به منظور انجام بازجويي به محل پليس آگاهي شهرستان منتقل شدند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي تصريح كرد: متهمان در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده به ارتكاب 128 فقره سرقت لوازم داخلي خودرو و اعتراف و اقرار داشتند كه در قالب يك باند منسجم با همكاري و همدستي «ابوالفضل ـ ف» و «احد ـ ع» در قالب باند منسجم اقدام به سرقت و فروش اموال مسروقه كرده‌اند.
فرامرزي در ادامه خاطرنشان كرد: در بررسي‌ها و تحقيقات به عمل آمده سارقان به شگرد خود اعتراف و اظهار داشتند در قالب يك باند منسجم اقدام به سرقت از داخل خودروها مي‌كردند و اكثر خودروهايي كه از داخل آن سرقت شده پيكان و پرايد است.
وي تصريح كرد: در اين راستا پس از احراز مالكيت 98 نفر از مالباختگان، اموال مسروقه به آنها بازگردانده شد و متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و پرونده آنها در حال رسيدگي است.


نوشته شده در   سه شنبه 26 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode