ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 بهمن 1389     |     کد : 15339

قتل همسر با تصادف ساختگي

كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت، زن و مرد جواني را كه با ايجاد تصادف ساختگي فردي را به قتل رسانده بودند را دستگير كردند.

 
جام جم آنلاين: كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت، زن و مرد جواني را كه با ايجاد تصادف ساختگي فردي را به قتل رسانده بودند را دستگير كردند.
به گزارش ايسنا، دهم آذر ماه سالجاري، مأموران کلانتري 130 نازي‌آباد از طريق تماس مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان کشف جسد جواني حدودا 30 ساله در خيابان تندگويان قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري 130 نازي‌آباد و آغاز تحقيقات مقدماتي مشخص شد که همسر متوفي به نام «سميه» با مرکز 110 پليس تماس گرفته و موضوع کشف جسد همسرش به نام «صادق» را اطلاع داده است.

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که متوفي به علت تصادف با يک دستگاه خودرو فوت کرده و راننده خودرو نيز از محل متواري شده است؛ به همين علت پرونده‌اي در اين باره در شعبه هشتم بازپرسي دادسراي ناحيه 16 تهران تشکيل شد.

با تشکيل پرونده مقدماتي و براي بررسي نحوه فوت، کارشناس تصادفات پليس در محل کشف جسد حاضر و پس از انجام بررسي‌هاي فني اعلام داشت که مرگ متوفي به علت سانحه رانندگي نبوده و نظر بر مشکوک بودن فوت مي‌دهد.

با اعلام نظريه کارشناس تصادفات پليس راهور و اعلام فوت مشکوک، پرونده از شعبه هشتم بازپرسي دادسراي ناحيه 16 تهران به شعبه دوم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران ارسال و به دستور بازپرس، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات کارآگاهان از سميه، وي در اظهارات اوليه خود به کارآگاهان گفت كه حدود ساعت22 همسرش براي تحويل گرفتن بسته‌اي از منزل خارج شد اما ديگر به منزل بازنگشته است.

وي ادامه داد: من که نگران غيبت او شده بودم به هر جايي که فکر مي‌کردم همسرم به آنجا رفته باشد رفتم اما آنان اظهار بي‌اطلاعي ‌کردند تا اينکه در زمان بازگشت به منزل ناگهان جنازه صادق را در کنار خيابان و در نزديکي محل زندگي‌مان پيدا کرديم که بلافاصله با پليس تماس گرفتيم.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات با بررسي دقيق اظهارات سميه، با تناقض‌گويي در اظهارات وي پي بردند؛ با وجود اينكه مقتول با همسرش اختلاف داشته و حتي قرار بوده از يکديگر متارکه كنند. اما سميه منکر هرگونه اختلاف خود با همسرش شد. تحقيقات ادامه داشت تا اينكه سميه لب به اعتراف گشود و در کمتر از 24 ساعت از آغاز تحقيقات، به مشارکت در قتل همسرش اعتراف کرد.

سميه دراعترافات خود به کارآگاهان گفت كه از حدود 6 ماه پيش با جواني به نام پرويز آشنا شدم اما در ابتداي آشنايي، خود را مجرد معرفي کردم و پرويز نيز پس از گذشت مدتي از آغاز آشنايي، با اعتماد به صحبت‌هايم از من درخواست ازدواج کرد؛ در طول اين مدت، صادق به رفت و آمدها و تماس‌هاي من مشکوک شده بود و همين موضوع باعث شدت پيدا کردن اختلافات ما شد به گونه‌اي که تصميم گرفته بودم به هر شکل ممکن از او متارکه كنم.

سميه در مورد نحوه قتل همسرش به کارآگاهان گفت: زماني ‌که پرويز پيشنهاد ازدواج به من داد، ديگر مجبور شدم واقعيت را با او در ميان گذاشته و به او بگويم که متأهل هستم اما با اين وجود حاضر هستم تا با او ازدواج کنم، به شرط آن که صادق از زندگي‌ام براي هميشه خارج شود. پس از آن اختلافات شديد خودم با صادق را به صورت کامل براي پرويز توضيح داده و او نيز قبول کرد تا صادق را در يک حادثه رانندگي به قتل برساند.

سميه در ادامه گفت كه در شب حادثه، پرويز با شماره تلفن همراه صادق تماس گرفت و به او گفت بسته‌اي پيدا کرده که شماره تماس وي بر روي آن نوشته شده است؛ پس از گذاشتن قرار ملاقات در خيابان تندگويان، همسرم از منزل خارج شد و پرويز نيز او را در کنار خيابان زير گرفت و از محل متواري شد.

با شناسايي ديگر متهم پرونده مخفيگاه وي در منطقه خزانه، شناسايي و کارآگاهان در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير شد.

سرانجام پرويز نيز لب به اعتراف گشود و در مورد شب حادثه به کارآگاهان گفت كه هنگامي كه صادق در كنار خيابان ايستاده بود، قبل از آن که او متوجه خودرو شود او را زير گرفته و به سرعت از محل متواري شدم.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر با توجه به اعترافات صريح متهمان، هر دو متهم براي تحقيقات تکميلي و صدور قرار بازداشت موقت در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.


نوشته شده در   شنبه 23 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode