ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 21 بهمن 1389     |     کد : 15242

كشف بيش از يك ميليون نخ سيگار قاچاق در بناب

فرمانده انتظامي‌ بناب از متلاشي شدن باند تهيه و توزيع انواع سيگار قاچاق و كشف يك ميليون و 300 هزار نخ انواع سيگار خارجي در اين شهرستان قاچاق خبر داد.

 فرمانده انتظامي‌ بناب از متلاشي شدن باند تهيه و توزيع انواع سيگار قاچاق و كشف يك ميليون و 300 هزار نخ انواع سيگار خارجي در اين شهرستان قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، عيسي هاتفي عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي اطلاع از فعاليت گسترده «بهرام – م» در زمينه تهيه و توزيع انواع مواد دخاني به صورت انبوه و انتقال آن به ساير استان‌هاي كشور رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران انتظامي استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان با استفاده از شگردهاي ويژه پليسي موفق شدند انبار سيگار را شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه و منسجم با هماهنگي مقام قضايي وارد محل مذكور شدند.
هاتفي خاطرنشان كرد: در بازرسي از انبار مذكور‌‌ يك ميليون و 300 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق كه به طور ماهرانه‌اي در قسمت‌هاي مختلف جاسازي شده بود، كشف و سركرده ‌باند دستگير شد و به منظور انجام بازجويي‌ها به محل پليس آگاهي منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بناب گفت: متهم در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام و پرونده آنها در حال رسيدگي است.
هاتفي همچنين از متلاشي شدن باند تهيه و توزيع انواع مواد محترقه و كشف 345 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد.
وي ‌از شناسايي و دستگيري دو ‌معتاد و توزيع كننده خطرناك و كشف سه كيلو و 280گرم انواع مواد مخدر در بناب خبر داد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بناب در پايان گفت: با متلاشي شدن دو باند، 7‌ هزار بطري مشروبات الكلي خارجي در اين شهرستان كشف و ضبط شد.
شهرستان بناب با 840 كيلومتر مربع وسعت در جنوب‌غربي استان واقع است و فاصله مركز آن شهر بناب با مركز استان 120 كيلومتر است.
شهرستان بناب از شمال به شهرستان عجب‌شير، از شرق به شهرستان مراغه، از جنوب به شهرستان ملكان و از غرب به شهرستان مياندوآب در استان آذربايجان غربي و درياچه اروميه محدود مي‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 21 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode