ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 بهمن 1389     |     کد : 15133

احداث پاركينگ‌هاي روباتيك در تبريز

شهردار تبريز گفت: سال آينده پاركينگ‌هاي روباتيك با ظرفيت 3 هزار دستگاه با همكاري بخش خصوصي در تبريز احداث خواهد شد.

شهردار تبريز گفت: سال آينده پاركينگ‌هاي روباتيك با ظرفيت 3 هزار دستگاه با همكاري بخش خصوصي در تبريز احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين اظهار داشت: در حال حاضر ظرفيت پاركينگ‌هاي موجود در شهر به 11 هزار خودرو افزايش يافته است، اين در حالي است كه پنج سال قبل اين ظرفيت 2 هزار و 500 خودرو بود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه تا پايان سال آينده ظرفيت پاركينگ‌هاي شهر به 17 هزار خودرو افزايش خواهد يافت، گفت: شهرداري تبريز در چند ساله گذشته عملكرد قابل قبولي در احداث پاركينگ در نقاط مختلف شهر داشته است.
شهردار تبريز همچنين اعلام كرد: در پنج سال گذشته بيش از 35 هزار ميليارد ريال پروژه عمراني خدماتي تقديم همشهريان عزيز شده كه اين حجم از خدمات كه بيانگر توجه مجموعه شهرداري تبريز به عمران و آباداني شهر است.

* افزايش ظرفيت پاركينگ‌هاي شهر تا پايان سال 90 به 17 هزار خودرو
شهردار تبريز گفت: ظرفيت پاركينگ‌هاي شهر تا پايان سال 90 به 17 هزار خودرو افزايش خواهد يافت.
نوين تاكيد كرد: شهرداري تبريز در چند ساله گذشته عملكرد قابل قبولي در احداث پاركينگ در نقاط مختلف شهر داشته است.
وي با اشاره به اجراي بيش از 35هزار ميليارد ريال پروژه عمراني خدماتي در طول پنج سال گذشته در شهر تبريز گفت: در كنار اين حجم اعتبار اختصاص يافته براي عمران و آباداني شهر، تاكنون بيش از 60 هزار ميليارد ريال پروژه مشاركتي نيز با همكاري بخش خصوصي عقد قرار داد شده است.
شهردار تبريز همچنين با اشاره به افتتاح بيش از 60 ميليارد تومان پروژه عمراني همزمان با دهه مبارك فجر گفت: تا پايان بهمن‌ماه هر روز شاهد بهره‌برداري و اجراي پروژه‌هاي مختلف عمراني، خدماتي و ورزشي در شهر تبريز خواهيم بود.
نوين با اعلام اينكه پنج سال قبل مجموع ظرفيت پاركينگ‌هاي موجود در شهر تبريز 2 هزار و 500 خودرو بود، تصريح كرد: با همكاري شوراي اسلامي شهر تبريز و تلاش مجموعه شهرداري اين ميزان در حال حاضر به 11 هزار خودرو افزايش يافته و تا پايان سال 90 به 17 هزار خودرو خواهد رسيد.
وي با اشاره به پروژه پاركينگ زيرزميني فجر گفت: براي احداث اين پروژه بيش از 100 ميليارد ريال توسط شهرداري تبريز هزينه شده كه با بهره‌برداري از اين پاركينگ بخشي از معضلات ترافيكي شهر حل خواهد شد.


نوشته شده در   دوشنبه 18 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode