ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 بهمن 1389     |     کد : 15023

عربستان ويزا نداد؛ تمام برنامه‌ريزي‌هاي عمره دانشجويي لغو شد

رئيس ستاد عمره دانشگاهيان كشور با اشاره به عدم صدور ويزاي عمره مفرده از سوي عربستان گفت: بدين ترتيب تمام برنامه‌ريزي‌ها و تصميمات در خصوص عمره دانشجويي فعلاً لغو شده و مشخص نيست چه وضعيتي پيش مي‌آيد.

 رئيس ستاد عمره دانشگاهيان كشور با اشاره به عدم صدور ويزاي عمره مفرده از سوي عربستان گفت: بدين ترتيب تمام برنامه‌ريزي‌ها و تصميمات در خصوص عمره دانشجويي فعلاً لغو شده و مشخص نيست چه وضعيتي پيش مي‌آيد.

سيد محمدرضا فقيهي رئيس ستاد عمره دانشگاهيان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با اشاره به عدم صدور ويزاي عمره مفرده از سوي عربستان سعودي و تعويق يك ماهه در اعزام زائرين و دانشجويان اظهار داشت: با به وجود آمدن اين شرايط تمام برنامه‌ريزي‌ها و تصميمات لغو شد و هنوز مشخص نيست چه وضعيتي به وجود مي‌آيد.

وي با بيان اينكه منتظر اعلام نظر سازمان حج هستيم، افزود: احتمالاً تمام جلسات و برنامه‌ها كنسل مي‌شود چراكه براي دانشجوياني كه قرار بود 25 بهمن‌ماه به عمره مفرده اعزام شوند، ويزايي صادر نشده است.

رئيس ستاد عمره دانشگاهيان با اشاره به اينكه با اين شرايط جلسات ستاد عمره دانشگاهيان با روحانيان و مديران كاروان‌ها برگزار نمي‌شود، گفت: تمام اقدامات ما براي اعزام دانشجويان متوقف شده است.

فقيهي تصريح كرد: با شرايط پيش آمده دانشجويان در 25 بهمن ماه اعزام نمي‌شوند چراكه يك هفته بيشتر به زمان اعزام باقي نمانده و تا هفته ديگر امكان صدور ويزا وجود ندارد.

وي با بيان اينكه هنوز تاريخ اعزام مشخص نيست و منتظر تشكيل جلسه با مسئولان سازمان حج هستيم، گفت: قرار است فردا مسئولان سازمان حج تاريخ جلسه را اعلام كنند.

به گزارش فارس، مديركل روابط عمومي سازمان حج و زيارت اعلام كرد تا اين لحظه عربستان سعودي، ويزاي هيچ يك از كشور‌هاي اسلامي را صادر نكرده است.

علي‌اكبر غيرتي اظهار داشت: جدول زمانبندي اعزام زائران عمره مفرده كه از سوي سازمان حج و زيارت اعلام شده، فعلا تغييري نكرده است.
لازم به ذكر است سعد القرشي، رئيس كميته حج و عمره عربستان سعودي در خبري پيش‌بيني كرد ورود نخستين گروه از عمره‌گزاران به عربستان تا اوايل ماه ربيع‌الثاني (‌يك ماه ديگر‌) به دليل تاخير وزارت حج در تمديد مجوزهاي شركت‌ها و نهادهاي فعال در خدمت به عمره‌گزاران و زائران حرم نبوي شريف به تاخير افتد و وي از احتمال تاثير‌پذيري موسم عمره از تظاهرات مردم مصر عليه رژيم حسني مبارك خبر داد.



نوشته شده در   يکشنبه 17 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode