ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 بهمن 1389     |     کد : 14929

دستگيري 2 شرور معروف در تبريز

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي آذربايجان ‌شرقي گفت: مأموران كلانتري 14 تبريز دو شرور معروف تبريز را كه با عربده‌كشي نظم عمومي يكي از محلات را بر هم زده بودند دستگير كردند.

 
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي آذربايجان ‌شرقي گفت: مأموران كلانتري 14 تبريز دو شرور معروف تبريز را كه با عربده‌كشي نظم عمومي يكي از محلات را بر هم زده بودند دستگير كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رحمان ايماني‌نژاد پيش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پي اعلام شكايت جمعي از اصناف و اهالي يكي از محلات تبريز مبني بر مزاحمت‌ اوباش معروف به نام «علي – م»، «سعيد – س» و «حسن – ه» رسيدگي به موضوع در دستور كار مأموران كلانتري 14 تبريز قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي اوليه مشخص شد، اين افراد هر روز بعد‌از‌ظهرها همراه با چند نفر ديگر پس از شرب خمر در حال مستي به معابر و مراكز خريد پرتردد محله مراجعه كرده و با ايجاد مزاحمت، درگيري و برهم زدن نظم عمومي و مزاحمت براي نواميس موجب نارضايتي ساكنان محل مي‌شدند.
ايماني‌نژاد ادامه داد: لذا مأموران كلانتري 14 تبريز با تشكيل اكيپ ويژه به صورت نامحسوس به محل وقوع جرم مراجعه و پس از چند روز مراقبت‌هاي ويژه موفق شدند دو نفر از اراذل و اوباش به نام «سعيد – س» و «حسن – ه» را در داخل پاساژ حين شرارت دستگير و به كلانتري منتقل كنند.
ايماني‌نژاد تصريح كرد: متهمان در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.
وي اضافه كرد: با دستور مقام قضايي براي متهمان شناسنامه اراذل و اوباش تهيه شد و دو روز متوالي در ساعات پرتردد در محل شرارت گردانده شدند و نسبت به اعمال ارتكابي در ملاءعام اظهار ندامت و پشيماني كردند.
رئيس پليس امنيت عمومي استان آذربايجان شرقي گقت: قاطعيت و تيزبيني مأموران موجب فراهم آمدن رضايتمندي و آسودگي خاطر شهروندان منطقه شد و ساكنان محل رضايت كامل خود را از فعاليت‌هاي پليس اعلام كردند.


نوشته شده در   پنجشنبه 14 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode