ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1389     |     کد : 14849

کيف پولي که دزدگير دارد

کيف پول بيومتريک ابزاري است که با کمک گرفتن از بدنه مقاوم ، سيستم هشدار بي سيم و حسگر اثر انگشت ، کوچکترين روزنه اميد را بر روي سارقان مي بندد.

جام جم آنلاين: کيف پول بيومتريک ابزاري است که با کمک گرفتن از بدنه مقاوم ، سيستم هشدار بي سيم و حسگر اثر انگشت ، کوچکترين روزنه اميد را بر روي سارقان مي بندد.
به گزارش مهر، اگر بخواهيد در دنياي رنگارنگ الکترونيک هاي مصرفي به دنبال ابزاري شگفت انگيز باشيد، نمونه هاي متنوعي را خواهيد يافت، از ساعت هاي چند صد هزار دلاري گرفته تا بلندگوهايي با کيفيت بالا که طرفداران موسيقي را وسوسه مي کند، اما در اين ميان ابزارهاي خلاقانه اي که به گونه اي با ايمني و ارتباطات در ارتباط هستند، محبوبيت بيشتري دارند.

کيف پول بيومتريک شرکت «دانهيل» يکي از اين نمونه ابزارها است، ابزاري که تنها مالکش مي تواند آن را باز کرده و از کارايي هاي آن بهره ببرد.

اين محافظ کارت هاي اعتباري که جنس بدنه آن از فيبرهاي کربني است را تنها مي توان با لمس انگشت مالک آن باز کرد، به بياني ديگر در بدنه اين کيف حسگري قرار گرفته که پيش از صادر کردن مجوز براي باز شدن در کيف، اثر انگشت فرد را رديابي کرده و سپس در را باز مي کند.

و در عين حال مي توان آن را از طريق فناوري بلوتوث به تلفن همراه اتصال داد، به اين شکل هر زمان که کيف پول بيش از 5 متر از مالک آن فاصله بگيرد، آژير هشدار در گوشي تلفن همراه مالک نواخته خواهد شد.

در اين کيف پول گيره اسکناسي فولادي قرار دارد و درون آن از لايه اي چرمي پوشيده شده است، و اين لايه هاي به گونه اي بر روي هم فشرده شده اند که حتي با استفاده از برنده ترين اجسام نيز نمي توان به درون آن نفوذ کرد.

در واقع اين کيف پول پيشرفته با استفاده از فناوري هاي پيچيده از پولي که درونش قرار داده شده به خوبي محافظت مي کند. با اين همه قرار گرفتن زيبايي و ايمني در کنار هم کمي پرهزينه خواهد بود، زيرا قيمت اين کيف پول 826 دلار است، شايد کمي بيشتر از پولي که بخواهيد درون آن قرار دهيد!


نوشته شده در   سه شنبه 12 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode