ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 دي 1389     |     کد : 14358

پیشنهاد دانشمند برای خوردن حشرات

یک دانشمند هلندی به مردم جهان پیشنهاد کرده است که به خوردن حشرات به عنوان یک غذای سالم فکر کنند.

یک دانشمند هلندی به مردم جهان پیشنهاد کرده است که به خوردن حشرات به عنوان یک غذای سالم فکر کنند.

آقای آرنولد ون هوئیس، اعتقاد دارد که استفاده مردم جهان از حشرات به‌عنوان غذای جایگزین می‌تواند راه‌حلی برای بحران غذا، تغییرات جوی و مشکلات زیست محیطی باشد. این محقق تغذیه با اشاره به مصرف عادی حشرات توسط برخی کشورهای آسیای جنوب شرقی می‌گوید که ناراحتی اکثر مردم جهان از خوردن حشرات بیشتر جنبه روانی دارد. به اعتقاد آقای ون هوئیس حشرات در حالی که با هزینه بسیار کمتری نسبت به دام رشد می‌کنند، می‌توانند پروتئین مورد نیاز بدن انسان‌ها را تامین کنند. پیشنهاد عجیب این دانشمند هلندی مورد استقبال مردم قرار نگرفته است.

ثبت طولانی‌ترین نام جهان

لندن: یک مرد انگلیسی با تلاش فراوان سرانجام توانست نام مورد نظر خود را به طور رسمی ثبت کند تا طولانی‌ترین نام جهان را داشته باشد. این مرد 34‌ساله اکنون در شناسنامه‌اش نام و نام خانوادگی‌اش 197‌حرف دارد و به همین خاطر این روزها حسابی خوشحال است. این مرد بیکار مدت‌ها برای قانع کردن مقام‌های محلی برای ثبت نام عجیب و غریب خود وقت صرف کرده است اما دوستانش خیلی از این کار او تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند و او را هنوز «نیک» صدا می‌کنند. این آقا می‌گوید از اسم‌های سنتی و معمول در کشورش خسته شده و فکر می‌کند اکنون آدمی متفاوت است. پدر این آقا همواره مخالف این کار بود اما پس از مرگش پسرش مقدار پولی که برایش به ارث رسیده بود، صرف تغییر نامش کرد.

بازداشت کبوتر قاچاقچی

بوگوتا: نیروهای پلیس کلمبیا یک کبوتر را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کردند. به گفته ماموران پلیس این کبوتر قصد داشت با ورود به محوطه زندانی در این کشور یک بسته حاوی مواد مخدر را به دست زندانیان برساند که پس از نشستن روی زمین دستگیر شد. پلیس کلمبیا در بسته‌ای که به پشت این کبوتر متصل شده بود 45‌گرم مواد مخدر شامل ماری‌جوآنا و کوکائین کشف کردند. گفته می‌شود این کبوتر زبان بسته که مامور رساندن مواد مخدر بوده به خاطر سنگینی بسته نتوانسته است به راحتی پرواز کند و ماموریتش را انجام دهد. مقام‌های پلیس کلمبیا با اعلام کم‌نظیر بودن این پرونده اعلام کرده‌اند در حال تحقیقات برای پیدا کردن ارسال کننده مواد‌مخدر هستند.

مأموریت ویژه برای نجات سگ بازیگوش

لندن: بازیگوشی یک سگ نیروهای آتش‌نشانی انگلیس را مجبور به انجام یک ماموریت ویژه کرد. این سگ قصد داشت که از فاصله بسیار کم 2دیوار عبور کند که محاسباتش اشتباه از کار درآمد و چندین ساعت به خاطر این بازیگوشی گیر افتاد. در حالی که سرمای هوا این حیوان زبان بسته را آزار می‌داد سرانجام تعدادی از رهگذران متوجه موضوع شدند و مرکز فوریت‌های امداد را در جریان گذاشتند. ماموران آتش‌نشانی پس از حضور در محل این حادثه مجبور شدند برای نجات این سگ یکی از دیوارها را سوراخ کنند. انجام این عملیات بیش از یک ساعت طول کشید و این سگ برای نگهداری به یک سازمان حمایت از حیوانات سپرده شد. 


نوشته شده در   پنجشنبه 30 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode