ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 دي 1389     |     کد : 14056

حضور ملي‌پوشان در ليگ ووشو انگيزه تيم‌ها را بالا برده است

سرمربي تيم تالوي دبيري تبريز در مورد رقابت‌هاي ليگ ووشو گفت: حضور ملي‌پوشان در ليگ ووشو انگيزه تيم‌ها را بالا برده است.

سرمربي تيم تالوي دبيري تبريز در مورد رقابت‌هاي ليگ ووشو گفت: حضور ملي‌پوشان در ليگ ووشو انگيزه تيم‌ها را بالا برده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان شرقي، عليرضا بهرمن در اين زمينه اظهار داشت: با توجه به اينكه تالوكاران دبيري تبريز براي نخستين بار در رقابت‌هاي ليگ ووشو به روي تالوفيلد مي‌روند، توانستند با كسب بهترين نتيجه در هفته سوم و چهارم به كار خود پايان دهند.
سرمربي تيم ووشوي دبيري تبريز گفت: در هفته سوم و چهارم اين پيكارها توانستيم از سد تيم‌هاي مسكن و شهرسازي كرمان عبور و با اين شرايط اميدوار هستيم به دور بعد صعود كنيم.
وي اضافه كرد: تيم دبيري تبريز براي نخستين بار در رقابت‌هاي ليگ به ميدان مي‌رود و در صورت صعود به عنوان تيم دوم اين رقابت‌ها با تيم اول گروه دو كه مقاومت زنجان است، مبارزه داريم و اميدواريم بتوانيم با غلبه بر اين تيم قدرتمند و با برنامه، فيناليست شويم.
بهرمن تأكيد كرد: مصاف با ملي‌پوشاني كه در حال حاضر در تيم‌هاي رقيب به ميدان مي‌روند، انگيزه ووشوكاران ديگر تيم‌ها را براي پيروزي و كسب يك نتيجه ايده‌آل دو چندان مي‌كند و به اعتقادم شناسايي استعدادهاي برتر در رقابت‌هاي ليگ رقم خواهد خورد.
سرمربي تيم تالو دبيري تبريز درباره بازي هفته پنج و ششم اين مسابقات نيز يادآور شد: در هفته بعد رقابت‌هاي ليگ ووشو، تيم دبيري تبريز در دور رفت با تيم ووشو نفت كه از ملي‌پوشان اين رشته بهره مي‌برد، پيكار داريم و قطعاً كار دشواري را در اين هفته خواهيم داشت و با اين روال به نتيجه مساوي با اين تيم راضي هستيم.
بهرمن با اشاره به اينكه تيم دبيري تبريز در هفته اول دور برگشت اين رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه شده، اضافه كرد: به اعتقادم امسال يكي از سال‌هاي اوج رشته تالو در رقابت‌هاي ليگ ووشو بود، چرا كه تمام تيم‌ها با يك رقابت سالم، اما سازنده وارد اين مسابقات شدند و حضور آنها در كنار ملي‌پوشان اين رشته كه عنوان‌دار رقابت‌هاي بين‌المللي هستند، انگيزه كسب يك جايگاه بهتر را دو چندان كرده است.
وي در پايان با اظهار رضايت از بالا بودن سطح كمي و كيفي اين رقابت‌ها تصريح كرد: مسئولان فدراسيون ووشو در راستاي پيشبرد اين رشته از هيچ كمكي دريغ نكردند و اين رمز موفقيت تيم ملي ما در مصاف با بهترين‌هاي آسيا و جهان است.


نوشته شده در   جمعه 24 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode