ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 دي 1389     |     کد : 14055

کشف جدید درباره تابلوی مونالیزا

سیلوانو وینستی با بیان اینکه راز این نقاشی مشهور لئوناردو داوینچی در چشمانش وجود دارد گفت: من در چشم چپ این زن حرف اس و در چشم راستش حرف ال را کشف کردم. همچنین من توانسته ام عدد 72 را زیر ابروهای وی کشف کنم.

سیلوانو وینستی با بیان اینکه راز این نقاشی مشهور لئوناردو داوینچی در چشمانش وجود دارد گفت: من در چشم چپ این زن حرف اس و در چشم راستش حرف ال را کشف کردم. همچنین من توانسته ام عدد 72 را زیر ابروهای وی کشف کنم.
یک محقق ایتالیایی اعلام کرد که راز تابلوی مشهور لبخند ژوکوند را باید در چشمانش جستجو کرد نه در لبخندش.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سیلوانو وینستی با بیان اینکه راز این نقاشی مشهور لئوناردو داوینچی در چشمانش وجود دارد گفت: من در چشم چپ این زن حرف اس و در چشم راستش حرف ال را کشف کردم. همچنین من توانسته ام عدد 72 را زیر ابروهای وی کشف کنم.

وی در ادامه سخنان خود مدعی شد: من زمینه این نقاشی را به طور کامل بررسی کنم و از این طریق می توانم تاریخ کشیدن این نقاشی هویت زن موجود در این نقاشی و حتی علاقه داوینچی را به مذهب و عرفان تایید کنم.

بر اساس این گزارش، این جدیدترین نظریه در مورد این اثر مشهور است که همواره دانشمندان، علاقمندان به هنر و حتی مردم عادی را شیفته خود کرده است.

این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند که تابلوی مونالیزا در واقع تصویری از یک مرد است، اما برخی دیگر معتقدند لبخند مرموز مونالیزا به دلیل بارداری وی بوده است.

برخی از دانشمندان در مورد این یافته های جدید و یا مهم بودن آنها ابراز تردید کرده اند.

این دانشمند ایتالیایی در ادامه سخنان خود گفت: نمادهای جدیدی که من کشف کرده ام با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست. این نمادها بسیار کوچک هستند که با استفاده از یک قلم موی بسیار کوچک کشیده شده اند.

البته این دانشمند ایتالیایی نقاشی اصلی را مورد بررسی قرار نداده است. بلکه با استفاده از تصاویر اسکن شده از نقاشی که با کیفیت بالا انجام شده است، این بررسی ها را انجام داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: احتمالا حرف اس نشان دهنده نام حاکم آن زمان میلان است که نامش اسفورزا بود و حرف ال نیز نشان دهنده نام کوچک داوینچی است.


نوشته شده در   جمعه 24 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode